Anonym bruker Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 når der får orgasme får dere kynnere etterpå da? og hvor ofte har dere orgasme nå når dere er gravide.? svar kun vist dere vil....må gjerne være anonyme vist dere helst vil det:)
missynina Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 jeg tror eg får kynnere etter orgasme..rett etter org blir magen knallhard..:)men ingen smerter eller ubehageligheter:)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 får kynnere ja, gjett om.... jeg får orgasme når jeg vil.. hehe.... og jeg velger annonymitet ja....
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 jeg får faktisk ikke kynnere av orgasme.... hverken hvis sambo ordner dt, eller om jeg gjør det selv.... men vi prøvde oss på å ha sex er en dag, og da hadde jeg masse kynnere i mange timer etterpå... det var helt jævlig, var nesten så jeg ringte føden og trodde babyen ville ut.... så fra nå av er det bare kos, ikke samleie..... frem til jeg er klar for å få ut babyen da...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2006 #5 Skrevet 26. juni 2006 Jeg får alltid kynnere etter orgasme. Magen er knallhard, men det er ikke noe vondt. Jeg har oftere orgasme nå når jeg er gravid enn når jeg ikke er det. Tror det har noe med den økte blodgjennomstrømningen å gjøre, det gjør meg mer følsom enn ellers. Noen fordeler har det jo å være gravid
Gjest Skrevet 26. juni 2006 #6 Skrevet 26. juni 2006 Jeg har fått kynnere etter hver eneste orgasme dette svangerskapet. Det var litt skummelt i begynnelsen syns jeg, men nå har jeg dem ofte resten av tiden også, og jeg vet at det er helt ufarlig. Jeg får orgasme like lett som når jeg ikke er gravid, men sexlysten går veldig opp og ned, så det har ikke vært like stabilt på orgasmefronten som før:)
Happy Ignorant Skrevet 26. juni 2006 #7 Skrevet 26. juni 2006 Ja, det er det eneste som gir meg kynnere. Er i uke 31.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2006 #8 Skrevet 26. juni 2006 Jeg får masse kynnere hver gang jeg får orgasme. Har kjent det helt siden veldig tidlig i graviditeten. Jeg får orgasme like ofte som vanlig (det vil si så å si hver gang vi gjør det), men orgasmene er stort sett veldig mye bedre enn vanlig (for samboeren min også faktisk!) Med tanke på de orgasmene jeg får kunne jeg godt tenkt meg og vært gravid hele tiden...
* Zoë * Skrevet 26. juni 2006 #9 Skrevet 26. juni 2006 Ja, jeg får det. Det er helt normalt og ufarlig.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #10 Skrevet 27. juni 2006 ja jeg får kynnere men dei er ikke vonde...kjenner bare at magen blir hard.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå