Anonym bruker Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 ...men jeg har endelig klart å slutte å snuse! Har holdt opp i ei uke nå. Skulle selvfølgelig ha slutta før, men bedre sent enn aldri, eller? Nå slipper i allefall sneipen å bli født med nikotin-sug i seg. Vil være anonym nå, for selv om man har gjort noe som er litt positivt, har det en tendens til å bli overskygget av det negative i det.
haater husarbeid Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Synes du er kjempeflink jeg da!! Flott at du klarte å slutte før fødselen!! Stå på!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 jeg beundrer deg, og skulle ønske jeg var like sterk..... fortsatt en sneip i munnen, selv om det er myyyye mindre enn før..... jeg skulle egentlig ha hatt bank.....
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2006 #5 Skrevet 26. juni 2006 Kjempe bra jobbet! Jeg sier det fordi da skryter jeg litt av meg selv i samme slengen. Har kuttet ut den siste må-ha-føre-natta-røyken jeg nå, har vært fri i godt over en uke. -Og vi skulle vel hatt bank ja, men det er alikevel godt å kunne uttrykke glede ved å ha kuttet ut eller ned. Lykke til videre du anonyme over her; litt mindre hver dag gjør også sitt.
* Zoë * Skrevet 27. juni 2006 #6 Skrevet 27. juni 2006 Så bra at du har klart å slutte! Som du selv sier, så er det bedre sent enn aldri. Vær stolt av at du endelig klarte det. Hold fast ved den stoltheten du føler nå hver gang snussuget melder seg- for den følelsen er bra god, ikke sant!!! KLEM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå