Gå til innhold

Desember: Spent nå ja!

Sina's mamma

Anbefalte innlegg

Nå har vi lagt snuppa på eget rom, i håp om at hun sløyfer puppen på natta.. Forrige helg var jeg på utdrikningslag, og kom ikke hjem før kl 03, og nå i helga var vi i bryllup og kom ikke hjem før langt på natt. Begge disse gangene har hun sovet absolutt hele natta, sikkert fordi hun ikke kjente lukta av meg. Så jeg må si jeg er litt optimistisk nå, så helt ærlig blir jeg nok skuffet i natt hvis hun våkner.. Blir spennende å se i hvertfall!

Det var nesten litt vemodig å flytte senga inn på rommet hennes, det er et sikkert tegn på at hun begynner å bli større.. Om to dager fyller hun 1/2 år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme som min jente d, født 28.12?

Vi snakka og å flytte ho på eget rom i håp om å slippe nattmaten, men må vente litt til pga solen står å steiker på det rommet ho ska ha heile dagen, så d e altfor varmt for ho der inne no.

Krysse fingrene for at d går fint og ho sove som ein stein på eget rom inatt.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, da er det bare å krysse fingrene!!

Snuppa mi sover på eget rom, og det er deilig å få soverommet og nattesøvnen tilbak!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, 28/12 tittet hun ut! Så da må det nok feires litt på onsdag:) Vi har det motsatt av dere, soverommet vårt har sola hele dagen og kvelden, mens det rommet hun ligger på nå har bare litt morgensol.. Så det bør jo være mer behagelig! Gleder meg egentlig til å kunne lese på senga igjen jeg..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja d skjønna eg godt. Ska bli herlig å gå å ligge seg utn å gå på tå og være musestille.

Lika å ligge å prate litt m mannen min etter vi har lagt oss, d e så koselig, men e slutt på de tider no. Synes og som du d e kjekt å krype under dyno om kvelden m ei bok. Men alle sånne ting e d bare å glømme m lille frøken sjef på rommet!

Kanskje meg og mannen sku bytta rom istede..e bare så lite d andre rommet, hadde blitt veeeldi trangt tror eg.

Blir ein liten feiring på oss og på onsdag, ska på besøk t mormor då, så d blir jo stas:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for dere nå. Håper det går greit i natt og at hun sover søtt hele natten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk nok ikke så fint som vi hadde håpet-jenta vår sover best når jeg ikke er hjemme..! Våkna 0030, og etter synging og kos sov hun i 10 minutter.. Sang og trøsta i 1 time, da ville vi sove, så vi flytta senga inn på rommet vårt igjen, og hun fikk pupp.. Da sov hun til 0530 i dag, så det var jo godt da. Vi skal prøve igjen fra søndag, skal nemlig ha overnattingsgjester i helga, og de må ligge på rommet hennes, så da fant vi ut at det er greit å vente til de har vært her. Kjedelig å måtte flytte henne igjen hvs hun plutselig sover hele natta på eget rom.. Farmor skal passe henne lørdag, for vi skal i bryllup, så da sover hun vel sikkert hele natta da..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...