kompemor Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Er i ferd med å dra inn igjen priviligerier hun fikk når hun hadde fjerde barnesykdom med mye feber i flere dager. Er nå ganske pigg men skal IKKE sove og har ropt i en time nå. Jeg løper opp og ned og krysser fingrene for at hun er god nok til barnehagen i morgen slik at jeg kan få en pust i bakken. Er alene hjemme(selvsagt) og sliter med bæring og løping opp og ned.... Et lite kveldssukk bare....
haater husarbeid Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Huff ja, har selv unge med astma og hyppige luftveisinfeksjoner, så jeg kjenner godt igjen den der...... Når de er syke, får de lov til "alt" og så når de begynner å bli friske, er det å sovne på kvelden et problem + at de ikke skjønner at de ikke skal få lov til det samme som når de er syke...... Hva med å prøve å gi henne en bok hun kan lese i til hun sovner eller å sette på en cd med noe koselig musikk? Så tas tankene vekk fra mamma og du får en pust i bakken.... Lykke til, føler med deg ! Hilsen medsøster
kompemor Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2006 Takk for det. Jeg gikk ned til henne igjen og stilte meg stille opp og så på henne med medlidende øyne. Hun ble stille og kikket på neg. Etter en stund spurte jeg henne hva hun synes vi skulle gjøre og hun svarer "sulten"...... Smeltet helt da, har jo hatt noen dager med dårlig matlyst. Tok henne opp og gav en skive og så la hun seg helt fint. Håper det er stille resten av natten også.
litagod Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 bare vent til du har syk gubbe og syk 2 åring, da kan du klage, hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå