Gå til innhold

Imorgen skjer det!


oss2=3,snart 4

Anbefalte innlegg

Jaja, i morgen tidlig skal jeg ta en gravid test for å sjekke om jeg har mistet eller ikke! Gruer meg litt, og får nok nedtur dersom det er fakta. Jeg er forberedt på det og føler meg ikke gravid. men når en får svaret sånn, så er det klart det blir mye tøffere!

 

Sukk!!

 

Sikkert litt dumt, men Hva er forskjell på Ma og Sa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du. Føler virkelig med deg!!!! Men hvis du har tatt en test tidligere som var positiv så er jeg redd testen du tar i morgen også blir positiv - om du fortsatt er gravid eller ikke.

HCG hormonet ligger igjen LENGE i kroppen etter en abort, og vil slå ut positivt på en test.

Syns du burde få legen din til å ordne en ultralyd til deg - bare da kan du være helt sikker.

MAsse masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet veldig godt at det er tøft å miste ja... men som hun over sier så er hcg nivået i blodet høyt en god stund etter du har mista også... Jeg var å fikk ultralyd for å få det konstantert forrige gang...

 

Tenkte å prøve å svare deg ang sa og ma....

SA er spontanabort - da rydder kroppen selv opp og man trenger ikke utskraping - da støter kroppen ut embryoet selv.

Mens MA er missed abortion - tror det er når babyen dør uten at kroppen på en måte merker det, og du skjønner. da blir det bare liggende og man må ha utskraping......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa er at kroppen kvitter seg med ting selv

Ma er at kroppen ikke kvitter seg med ting selv.

Jeg hadde en MA og jeg måtte ta utskrapning. Merket bare at alle symptomene forsvant. Ingen ting annet. Ikke no blødning eller smerter. Det er det jo med en Sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ma i mars og da begynte kroppen og ordne opp men greite ikke og fjerne alt så jeg måtte ha utskrapning også. Var 10+ 3 når jeg begynte å blø og 11+5 når de fjernet resten, embryoet var ikke mer enn 5+2, så vi er nok alle forskjellig på hvordan kroppen reagerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgen alle sammen!

 

Da har jeg testet. Den var negativ...

Jeg har jo skjønt det og jeg er jo foberedt på det, men det er kjipt! Tror grunnen til at jeg takler det så fint er at jeg ikke hadde innsett og turt å slippe gleden løs på at jeg faktisk har vært gravid.

Vi går på igjen med nytt mot og håper ikke det er lenge til det klaffer!

 

Lykke til alle sammen, Håper dere får beholde knøttene deres:)

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...