zena78 Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Startet fødselen likt begge/ alle gangene??? Forrige gang gikk jeg med ubehag i korsryggen en hel dag, så gikk vannet om kvelden. Nå har jeg ubehag i korsryggen igjen, og lurer på om det kan være fødsel på gang.... Er i uke 36 og venter tvillinger. har pakka bag både til meg og datteren, just in case..... Er litt nervøs for om det er noe, fordi min mann pendler og er i utlandet nå.... Skal jeg få ham hjem syns dere???? Takknemlig for svar
Vestlandske meierier A/S Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 er ikke godt å si, men de jeg har snakka med har hatt ulik start enten de har født en to eller tre ganger.... kan jo være likt hos deg fordet da.. uansett; masse lykke til:)
Gjest Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Jeg ville ringt føden hvis jeg var deg! Fødselen kan starte tidligere ved tvillingfødsel, har jeg hørt. Lykke til:-)
Nettemor m/JENTENE ;) Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 For å svare på spørsmålet ditt. Ja begge fødslene startet likt. små knip i ryggen/magen.. la meg å våkna opp med noe som bare måtte være rier. Men nå 3 gang skulle jeg føda for leeenge siden om det hadde vært likt siden du venter tvillinger får du vel god oppfølgning så da kan de jo sjekke om du er moden eller neo slik at du vet om du er i fødsel snart og kan få mannen din på norsk jord igjen. Vet modning ikke er noe garanti men men, fikk beskje 4 timer før jenta mi var født om at jeg var umoden. Lykke til uansett. det går nok kjempe fint om de blir født nå i natt eller om de kommer om 4 uker
Binse har fått Bøllefrøet Skrevet 26. juni 2006 #5 Skrevet 26. juni 2006 Alle mine, 3 stk, startet på samme måten, så for min del kjente jeg riene igjen med en gang. Siden du venter tvillinger, og det kjennes likt ut som forrige gang er det vel gode odds for t det er ting som begynner å skje. For min del fikk jeg også beskjed om at jeg var umoden bare timer før siste jenta ble født, så det stoler jeg ikke på en gang til.... Jeg er sikker på at hvis du ringer føden og forklarer situasjonen, kan de i allefall skjekke deg for å gjøre deg litt mer sikker. jeg ville vel kamskje ringt etter min mann..............................
Konemelone Skrevet 26. juni 2006 #6 Skrevet 26. juni 2006 Begge mine startet med vannavgang. Det gikk mange timer etter det før jeg fikk rier. Og JM sier at sannsynligheten for at det skal starte med vannavgang denne gangen også er meget stor siden det har gjort det begge de to forrige gangene.
mamma4? Skrevet 26. juni 2006 #7 Skrevet 26. juni 2006 Nei, mine to har vært forskjellige, en igangsatt to mnd før tiden pga preeklampsi, sist vannavgang og deretter rier ni dager før termin, en del kynnere fra uke 14, denne gang ti dager over termin, venter fortsatt, også denne gang kynnere fra uke 14 og mye de siste tre, fire ukene, ekstra mye de siste fem dagene, men ingenting skjer. Siden du venter tvillinger blir det sikkert før termin på deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå