Gå til innhold

Skal dere vite kjønn når dere kommer til UL?

Trummelums

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg venter nr 2 i januar. Den første ville vi ikke vite kjønnet på,men vi har bestemt at denne gangen vil vi vite kjønnet...

Vi har klart å dempe nysgjerrigheten en gang, tror ikke i orker en gang til... Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vil vite det. Elsker og strikke, og er lei av å strikke naturhvitt eller grønt. Nå vil jeg vite hvilken farge jeg skal strikke i, og hva jeg skal kjøpe inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det. Vi har en datter på to år, og valgte å ikke vite det med hun. Tror vi skal klare å holde oss denne gangen også:) Håper det ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og min nysgjerrighet kommer antagelig ikke til å holde ut tanken på å ikke få vite hva det er , jeg har til nå prøvd alt av kjerringråd for å få vite.. også jeg har prøvd å bli spådd, to sier gutt og to sier jente.. det kinesiske fødselskartet sier gutt og ringtesten sier jente.. herregudjegkommertilådøsnart hvis ikke jeg får vite kjønn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal sambo få bestemme. Tror jeg. Vi viste det med første man og jeg håper at han vil vite det denne gangen også, greier ikke vente jeg da, er av den utålmodige typen. Derfor skal sambo få bestemme for han vet jeg vil vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg var på ultralyd i dag og ville vite men krabaten var så urolig og det var navlestreng og føtter og alt i veien så det gikk ikke.... så man må vente videre i spenning!

Men jeg ville gjerne visst d.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk test i dag som var negativ, men håper ikke det er lenge til jeg får oppleve + igjen:)

og da, når vi skal på ultralyd så har vi egentlig blitt enige om ikke å vite det. Men jeg er fryktelig nyskjerrig:) Håper jeg klarer å holde meg, er en spenning og kos i det å ikke vite. Bare ungen er frisk!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ikke vite kjønnet. Synes det er en stor del av spenningen å få se om det er gutt eller jente når fødselen er overstått... Men skal aldri si aldri. Forrige gang skulle jeg heller ikke vite kjønnet, men han lå å viste seg fram på ultralyd, så det var umulig å IKKE se at det var en gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vil gjerne vite det.

Har visst det med de 3 andre og klarer nok ikke å vente i spenning nå heller, det er jeg for nyskjerrig til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil også vite det. Fikk vite det med tullemor også, og syns det var veldig greit i forhold til innkjøp og navnevalg. Mister jo den der ekstra spenningen da ved fødselen, men jeg er alt for nysgjerrig til å klare å holde meg.

Det er jo like stas uansett liksom, så hvorfor ikke vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville vite det sist da jeg ventet nr1.. Så fikk vite på UL at det var en liten jente.. Mens denne gangen vet jeg ikke helt. Jeg har lyst å prøve å ikke vite en gang.. Leve i spenning til fødselen.. Men på den annen side: jeg er utrolig nyskjerrig ... Så det kan godt hende jeg ombestemmer meg når jeg er på UL..

4+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ville vite sist, men han lå med rumpa til på begge uiltralydene.

Når vi var på omvisning på sykehuset fikk vi ul nr 2 kun for å få vite dette, men nei... det ville han ikke vise.

Så ja... denne gangen vil jeg vite!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja jeg tror vi vil det. vi sliter sånn med navnevalg at det er greit å få litt tid på seg til å bestemme det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg visste at jeg fikk gutt før ultralyd. Vet det høres teit ut, men helt sant. Og få det bekreftet ved ul og etter fødsel er helt topp. Men neste gang vil jeg ikke vite... Vil vente til babyen er født...Men kommer sikkert til å gå amok av spenning=)

(tilhører ikke her riktig ennå, så dere får unnskylde meg hvis jeg trenger meg på, hadde bare så lyst til å svare.. Håper dere kan tilgi meg for det?)=)

Og Gratulerer alle sammen med baby i magen!!!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...