Gå til innhold

Dere med termin mnd.skiftet feb./mars


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei , Jeg føler ingenting. Er 6uker på vei, og kjenner ikke igjen alle symptomer alle snakker om så ekstremt tidlig i svangerskapet. Noen blir jo kvalme samme dag de tar testen... Jeg har vært kvalm i tidligere sv.skap etter ca 7 uker, så den uka nærmer seg. Dessuten har jeg vært utrolig trett, og trettheten kjenner jeg litt på nå. Sovner til nyhetene på TV2 kl 21. Det kommer vel flere symptomer på at et barn har flyttet inn i magene våre etterhvert. Du kan være trygg på at det kommer tyngre dager enn de første ukene. Vær glad for hver dag du er i farta, det er jeg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er straks i min 6 uke,er utrolig kvalm blitt den siste uken faktisk. Både morgen og kveld kommer kvalmen. Har også begynt å bli oppblåst i magen. Vondt med stramme bukser og slikt. Også er jeg utrolig trøtt og sliten hele tiden. Symptomene kom tidlig til meg gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke blitt noe kvalm enda, bare litt mer sånn generell uvel tidlig på dagen. og så blir jeg fort sliten kjenner jeg, særlig i ryggen når jeg må stå lenge. og puppa har vært verdens ømmeste i ca 3 uker nå, så det var vel det som kom først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 6 uker på vei og er ikke blitt kvalm enda. Føler meg veldig sliten og trett da. I forrige svangerskap var jeg kvalm og kasta opp til jeg var 6 måneder på vei, og håper det ikke gjentar seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er idag 5 + 2 og har hatt ømme brystvorter og vært kjempetrøtt i noen uker nå. Det hender jeg blir litt oppblåst i magen også når jeg har spist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er bare 4 + 5 og er oppblåst (fjertfull) og trøtt, og til dels snarsint.

Slapp unna kvalmen ved forrige svangerskap, og er spent på om den kommer denne gangen. Tror faktisk det, føles ut som at det er noe som ligger å ulmer av og til.

 

Det som gjorde at jeg testet meg forrige gang er ikke til stede denne gangen; ømme pupper. Kjenner absolutt ingenting i dem, har bare blitt en liten anelse større.

Regner med at det vil komme flere symptomer etterhvert. Foreløpig terming er 4. mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er etter egne beregninger 6+5 idag og har i godt over en uke hatt store, hovne og ømme bryster. Makan til PMS jeg har denne gangen da, har jeg tenkt (pleier ikke være slik...) Hehe. Utover forrige uke har jeg også følt meg veldig sliten, ekstrem luktesans (æsj) verkende tyngdefølelese nederst i magen... Buksene strammer faktisk!!! Plutselig er det ikke noe godt med kaffe... Tisser 87 ganger om dagen... Heldigvis ikke spesielt kvalm enda, men det var jeg egentlig ikke forrige gang heller... I helgen begynte jeg å legge sammen 2+2, tok en test igår, og jammen stemte ikke mistanken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...