Gå til innhold

Hadde kjempefin ul i dag på a-hus!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Hallo hallo!

Det var sååå morsomt å se den lille, den vinka og sprella! Jeg er helt i 100 nå!! Har kjempelyst til å handle og planlegge, og ikke minst SE MER!! Kunne sikkert bosatt meg foran ulskjermen jeg!!

Alt stod bra til, og det var en glede å høre!!

Fortell om deres ul også da!! Og er det noen som har termin 1-3 des?? Min er da hvertfall!!!!

Snakkes dere

:-)

Fortsetter under...

Annonse

Hallo! Ja , jordmor var veldig hyggelig, ok seg god tid, og forklarte. Fikk til og med 4 bilder til prisen av 2 hehe..

Jeg var veldig spent på om terminen ble endret fremover, det hadde ikke vært noe gøy! Fikk faktisk samme termin, så det er helt ok :-)

Bor du her i lørenskog eller??

Lykke til på torsdag, husk å fortelle da!!

Heldiggrisen som har vært der allerede!! Vi skal dit på mandag, og håper det blir like fornøyelig som den vi hadde på volvat for 5 uker siden!! Da var det en aktivt sprellende krabat som vinket til oss! Vi vil heller ikke vite hva det blir. Har foreløpig termin 1.des, men regner med å bli flyttet til senere fordi babyen var "liten" i forhold til alderen/antall uker på forrige UL. Men jeg vil også ha baby på fanget på julaften, ikke noe fødestue eller barsel da takk!! : )

Hei igjen ;-)

Er det deres første?

Er det ikke kjempegøy når du faktisk ser den lille røre seg? Var på en ul i uke 9, og den var så liten!!..men veldig sprek,hahaha. Derfor var det så gøy å se den igjen nå som den har blitt mye større!!

Håper terminen din ikke flyttes drastisk, så du må føde julaften..

Jeg fikk overtid fra 16 des, men håper det ikke går så lang tid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...