Mamma til ♀♀ & ♂ Skrevet 26. juni 2006 #1 Del Skrevet 26. juni 2006 I går morges kom det litt blod. Sluttet nesten med en gang. I dag tidlig begynte jeg også å blø, dette har det fortsatt med i hele dag. Det kommer ikke masse, bare litt friskt rødt blod. Bruker bare truseinlegg og bare litt rødt i dette. Er så redd for at dette betyr at jeg kanskje mister, har hatt en MA tidligere også. Ikke noe moro. Noen som kan hjelpe meg, berolige meg. Tok en test for et par timer siden og den viste positiv. Noen som har opplevd det samme og alikevel ikke mistet! Tusen takk til dere som kan svare meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til ♀♀ & ♂ Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 26. juni 2006 Kan også legge til at jeg er 6+1 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenose Skrevet 26. juni 2006 #3 Del Skrevet 26. juni 2006 Hei sann!! Hørtes ikke akkurat positivt ut det her nei... Beklager å måtte si det med akkurat sånn har det vært med meg så å si hver gang det har gått galt.. MEn du må jo komme deg til en lege!! Og deretter på ultralyd!!!! Siden du ikke blør så mye så kan det jo være at du skal holde sengen i noen dager til det gir seg - også er alt i skjønneste orden likevel!! Men dette må du få en gynokolog til å bekrefte! Å var jeg deg ville jeg fortet meg til sykehuset!! LYKKE LYKKE TIL!! Vet dessverre altfor godt hvordan du har det nå.. Krysser fingrene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2006 #4 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg blødde litt i begynnelsen over ca 3 uker. Det gikk bra med meg. Trenger ikke å være sa altså. Men ikke mye man får gjort uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå