Enliiitentil? Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Vurderer dette sterkt, men er usikker på effekten...vet at veldig mange blir hjulpet... hva har dere erfart? pris? oppgi gjerne navn til akupunktører dere er fornøyd med! Takk for svar:-)
Frøya76 Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Hei! Jeg har ikke gått til akupunktur, men jeg har tatt akupressur en mnd. og begynner å lure på om jeg skal begynne igjen. Kan jo være tilfeldig, men jeg hadde en cyste fra januar-beg. av april. Så tok jeg 3 timer akupressur og neste inv. Ul viste null cyste. Så gikk jeg ikke på det i mai og nå har jeg fått en cyste igjen så er den ikke borte igjen på onsdag ved neste sjekk, skal jeg jammen gå tilbake til damen og se om hun får den bort! Sjekk ut http://www.hszone.no/ om du er nyskjerrig
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Hvis det er fysiske årsaker til at du ikke blir gravid (f.eks. tette eggledere eller svært redusert sædkvalitet) kan akupunktur ha noe for seg. Selv går både jeg og mannen min hos Vibeke Fjeld på Klinkk Fjeld (Majorstua). Det koster 750,- for første samtaletime m/behandling, etter det kr. 350,- for 30 min. Du bør ha 1 - 2 behandlinger pr. uke. Vi skal ha prøverør i august, og håper nålene har positiv effekt på eggmodningen og i festefasen. :-)
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 Uff da - innledningen ble rotete: Det må IKKE være noe fysisk galt med dere for at akup. skal fungere. Sorry...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå