Gå til innhold

babycall-hvilken er best

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal handle babycall, men synes det er vanskelig å finne frem i jungelen.

Er det non som har kjøpt en som de vet er god. Kjenner til foreldre og Barn Testen fra mai 2006- men i forretningene jeg har forhørt meg er tilbakemeldingene varierte om den testen presenterte de babycallene som foreldre synes er best.Synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Super Nova sin har vært best i test flere ganger tidligere. Den har blitt anbefalt her på BiM og vi fikk den også anbefalt i babybutikken vi handlet hos. Søk etter babycall til venstre her på siden, så får du mange svar. Lykke til!

Skrevet

Vet om flere som er misfornøyd med Super Nova, så den ville jeg ikke kjøpt. Vi har Carena, brukt den hver dag i to-tre år, er kjempefornøyd, har ikke hatt noen problemer med den.

Skrevet

Top Com og Doro kom best ut i testen som Foreldre & Barn og Tv2 Hjelper deg hadde nå nylig. Jeg har prøvd å få tak i Top Com, men det var ikke enkelt. Det ordnet seg greit etter å ha gått inn på komplett.no. Her fikk jeg kjøpt den!! Nå er den også i hus til babyen kommer! Lykke til med valget!

Skrevet

Den Top Com'en som var best i test er utsolgt både i Norge og Sverige visstnok. Var på Clas Olhson for å kjøpe den, men måtte i stedet kjøpe en Philips. Venninnen min er fornøyd med den, så da ble det en sånn en istedet.

Skrevet

takk for gode innspill, jeg følte meg umidddelbart klokere(-:

Skrevet

De som vant testen i f&b må jo være strøm tilkoblet mottakeren og dette er fryktelig tungvint synes jeg... Jeg bruker min i vogna når den lille sover ute eller når vi er på hytteturer/båten osv.

Jeg kjøpte min super nova for 4 år siden og er kjempe førnøyd med denne...

Skrevet

enig med shanty 73, meningsløst at babymottakeren trenger strøm og ikke kan brukes med batteri. Hva skal man med babycall da? Ungen må da alltid stå inne alikevel og der er man jo uansett å hører.

Skrevet

Det står på komplett.no at babycall'en fra Topcom nå er oppdatert og kommer med trådløs babyenhet.

Det vil vel si at man slipper å tenke på strømkabelen!

Fortsatt bare 398 kroner, men ingen på lager før 29 juli, dessverre.

Tror kanskje jeg skal bestille denne......! :-)

Skrevet

kan æ skryte litt nu å si at æ jobbe på komplett! hihi.. eller e ikke der oppe nu da for æ e sykemeldt! (bruke ikke å gjøre det ellers men litt stas nu) hi hi

Skrevet

Det er noen enkle ting man bør tenke på før man kjøper baby call, det har iallefall vi erfart. Boforhold og bruksområder varierer jo veldig, og i testene går de ut i fra pris, lydkvalitet/forstyrrelser, rekkevidde og andre generelle ting.

1. Størrelsen på mottaker.

Bor du i leilighet og har mottakerenheten stående på samme sted hele tiden, spiller størrelsen ingen rolle. Bor du i hus eller på gård, er det mest praktisk om du kan putte den i lomma mens du holder på ute eller andre steder.

2. Oppladbar fastenhet.

Greit at fastenheten også er oppladbar om du feks skal ha den i vogna ute, mens du selv er inne. Mange fastenheter bruker vanlige batterier, og dette blir jo svindyrt.

3. Sjerm eller ikke.

Noen vil foretrekke å se barnet sitt på en monitor og finne det mest beroligende. Tenk da også på om du skal ha den stående på stuebordet, eller om du skal ha den i lomma. Det finnes flere forskjellige skjermstørrelser.

Lykke til i valget!

Skrevet

doro babycall får man kjøpt på elkjøp =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...