Gå til innhold

Klumpete utflod!!!?

2flottebarn;)

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 10 og har hatt økt utflod i hele svangerskapet, noe som visstnok skal være helt normalt! Men i dag kom det en liten klump, nesten litt snørraktig (unnskyld ekle detaljer)! Er dette normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er også i uke 10, og har det på akkurat samme måte. Det er litt ekkelt, ja!!! Men vi må nok bare leve med det en stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke så langt på vei, men hvor mye utflod er vanlig? er det normalt med litt brunlig utflod daglig? har liksom litt hver dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har verken klumpete eller litt brun utflod, men hvis jeg får litt klumper i den da. Så trenger jeg ikke beskymre meg med andre ord :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye utflod og kanskje klumpete også er noe vi må leve med ja!! Brunlig utflod derimot.. Da hadde jeg reist til legen....

Ikke for å bekymre folk eller noe sånt men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje ikke helt unormalt nei. Men jeg syns virkelig du burde sjekke det med noen som virkelig kan dette her...

Vil nødig du skal oppleve å i verste fall miste ungen din hvis det kunne vært unngått..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal til legen på mandag, er bare 4+1 uke på vei.... og det kommer kun 1 gang pr. dag, men ingenting på papiret når jeg tørker (sorry detaljer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Anonym. Jeg hadde brun utflod i uke 5/6 i en liten uke. Fikk beskjed av legen å ta det med ro. Har hatt det noen ganger de siste ukene, men bare hvis jeg står på litt ekstra og ikke får ta pauser når jeg føler jeg må. Jeg har gått helt og delvis sykemeldt siden. Har en fysisk tung jobb (jobber i barnehage), så jeg kan ikke ta det så veldig med ro der. Er nå i uke 10 og alt er bra! Er nok lurt å dra til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Nå kan jeg slappe av litt igjen! Er litt mange bekymringer disse første 12 ukene, men begynner nå å la gleden ta overhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...