Serial mom Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Hei dere! Hører egentlig ikke til her inne enda,men etter en SA for over 1 år siden har jeg begynt å få smerter under mens,noe jeg aldri før har hatt,samt at syklusene er over 1 uke lengre enn før. Jeg har EL(iallfall ifølge test) Vurderer et legebesøk om det ikke funker for oss denne måneden heller(6pp),og lurer bare på hva man må igjennom av prøver o.l ? Hvordan ble dere bemøtt av lege/helsepersonell? Noen leger som er greie på slikt i Oslo sentrum? Har fastlege i en annen by,men skal bytte snart siden jeg har flytta. Ellers ønsker jeg dere lykke til med prøvingen,håper det blir en fruktbar sommer for oss alle her innpå! :-)
74skytte Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Heisan! Det jeg gjorde var først å gå til fastlegen og klage litt, for jeg hadde bare hatt TR en gang på et halvt år. Fikk da rekvisisjon til gyn. Gyn tok noen prøver jeg ikke vet hva var, og innvendig ultralyd, og jeg ble sendt på sykehuset for blodprøver. Vet ikke hva alle prøvene var, men fikk beskjed om at alt var bra. Fikk Provera for å se om jeg fikk TR, og månedene gikk. Da syklusen min begynte å stabilisere seg fikk jeg Pergo, og mannen min sjekket seg. Har tatt tre kurer med Pergo uten resultat, så i morgen skal jeg tilbake til gyn og til videre utredning. Dette var mye om meg, men det har vært mine opplevelser. Ta en tur til legen du. Ting tar tid! Lykke til!
Serial mom Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2006 tusen takk for svar:-) Ja,jeg skal ta meg en tur til lege,må bare få bytta fastlege først,jeg bor 120 mil borte fra min lege nå. Håper det ordner seg etter utredningen din,skal krysse fingrene for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå