Gå til innhold

Erfaring med lammeskinn fra www.barnashage.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er usikker på hvilket jeg skal velge...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det de har på tilbud ser veldig bra ut! Det er jo både merinoull og kortklipt. :-) Selv har jeg kjøpt mitt hos nøstebarn.

Skrevet

Trodde faktisk det var det samme de hadde på Nøstebarn og på barnashage.com.

Betyr jo en del at det er på tilbud! : ) Jeg skal i hvert fall kjøpe før tilbudet går ut.... (Varer bare til 1.juli) Men først skal jeg se på Ungkaren! : ) Etterpå: Kjøpe lammeskinn og Skip hop stelleveske! Eller kanskje jeg skal vente med veska til etter at jeg har kjøpt vogna (skal til Sverige på lørdag - hurra!). Så kan jeg tenke en gang til på det med farger og sånt. Ja, ja, blablabla.

Skrevet

jeg kjøpte mitt lammeskinn der og mitt stinket sau!!! måtte vaske det 4 ganger å la det henge ute flere dager for å få ut lukta.. hørte andre sa at det var fordi det lå i så tett plastikk, ikke vet jeg.. bare at det stinket

Skrevet

Jeg har både Nøstebarn soveskinn og barnashage soveskinn. Nøstebarn sitt er brukt i 2 1/2 år hver natt, utenom ved feber, og varme perioder av sommeren, og jeg er utrolig fornøyd med det!!! Det fra barnas hage er foreløpig ubrukt, ligger og venter på den nye babyen. Det virker litt mer langhåret enn det fra Nøstebarn, uten at jeg kan si om det er en fordel eller ulempe, men generelt skal de jo vært kortklipte for å være temperaturregulerende (det er kortklipt altså, men litt lengre enn Nøstebarn sitt). - Og ja, som hun over skriver, det lukter skikkelig sau - men det mener jeg å huske at Nøstebarn skinnet gjorde også i begynnelsen - husk det er ubehandlede skinn det er snakk om. Ville ikke vasket det så ofte fordi da går lanolinen bort - og dermed de bakteriedrepende og selvrensende egenskapene (ny lanolin kan tilføres i vask - men da kommer kanskje sauelukten tilbake?) Jeg vasket ikke skinnet før bruk og kommer heller ikke til å gjøre det denne gangen (og jeg er nøye ellers, vasker alle nye klær til babyen to ganger...). Har selvsagt vasket skinnet til datteren min mange ganger, da... Det har jo blitt skittent etter hvert... Sauelukten forsvinner litt dersom du henger skinnet til "lufting", f.eks. over kanten på sprinkelsenga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...