Gjest leelu23 *27.11.2006* Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 og neida.. fikk ikke se kjønn denne gangen heller.. Nå viste den oss ræva istede og vinket til oss.. kan tenke meg den lo fuuult inni der også.. hihi:) Fikk uansett gratis og ny ultralyd igjen 14 august.. hun var veldig snill sånn. denne var jo og gratis. Uansett om vi fikk vite kjønn eller ikke var babyen helt nydelig og sparket tydelig når legen etra den litt Vi får bare smøre oss med tålmodighet.. litt greit å ha en ny ul å se frem til også syns jeg
Tjatjo Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Åh, Onsdag er min store dag. Håper virkelig at mine to små vil vise meg hvem de er. Men som du sier....skjer ikke det får man heller glede seg til neste UL. Ettersom jeg venter tvillinger regner jeg med at jeg får nok sjangser til å se de etter hvert =0) Lykke til neste gang da......
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Hehe, så lite samarbeidsvillig baby du har i magen da! Men det var vel koselig å se den lille. Gleder/gruer meg til fredag, da er det min tur, og jeg har ikke sett den siden den var en ostepop i uke 7. Så det blir nok litt rart, jeg er jo så livredd for at det ikke skal være noen der inne! Selv om jeg kjenner babyen hver dag nå. I går kjente sambo det flere ganger da vi hadde lagt oss. da var det full baluba i magen , thihi!
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 dytter litt. hvor stor var babyen din da?
selfangerkjerringa Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 Fikk dere virkelig gratis UL bare for å se kjønnet??? ps: grattis med friskt og aktivt knøtt!
Gjest leelu23 *25.11.2006* Skrevet 27. juni 2006 #6 Skrevet 27. juni 2006 Ja vi fikk gratis ny ul bare for å se kjønnet babyen var lang.. hele 22-23 cm .. forståelig med en far på 189 og mor på 181 hehe:) Hun legen er veldig grei sånn.. ei venninne som heller ikke fikk se kjønn som har termin 5 dager før meg fikk også ny time kun pga kjønn. Den er sent da. 14. august Da kunne hun garantere oss at vi fikk se det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå