Gå til innhold

Er jeg totalt ego nå ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge hatt så lyst å dra til tusenfryd...dette vet sambo, iallefall så har han lenge snakket om å dra med kompiser...(jeg kan ikke med nurket i magen) så de dro idag. De var på tusenfryd da det åpnet kl 10:30....

Nå er kl 18 og jeg får en melding om at han ikke kommer hjem før kl er 19:30 ca...

Synes jeg var kul som bare sa "okei dra du og kos deg", men nå blir jeg bare sur når han skal være der i 9 TIMER !?

Det er sykt lenge å være på tusenfryd...har vært der for lenge siden, og vet veldig godt at man IKKE trenger 9 timer der....især ikke i en alder av 25 ! Blir seriøst deppa her jeg sitter, delvis fordi jeg gjerne skulle vært der, men også fordi det er mye som trengs å gjøres her hjemme og han er borte i hele morgendagen !

Huff bare måtte ut dette, er skikkelig lei akkurat nå.. !

='(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel,du har noen hormoner som herjer vilt i kroppen din,så jeg kan nok forstå at du begynner å bli sur.På den annen side,det er ikke mye å være der i ni timer,nå er det nok en del folk også og det blir en del køståing for å få ta en del ting.Det dere skulle ha gjort,var å avtlat på forhånd hvor lenge han skulle vært borte.Det er ikke så greit med alle hormonene som raser igjenom kroppen nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...