Gå til innhold

Er jeg totalt ego nå ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt så lyst å dra til tusenfryd...dette vet sambo, iallefall så har han lenge snakket om å dra med kompiser...så de dro idag. De var på tusenfryd da det åpnet kl 10:30....

Nå er kl 18 og jeg får en melding om at han ikke kommer hjem før kl er 19:30 ca...

Synes jeg var kul som bare sa "okei dra du og kos deg", men nå blir jeg bare sur når han skal være der i 9 TIMER !?

Det er sykt lenge å være på tusenfryd...har vært der for lenge siden, og vet veldig godt at man IKKE trenger 9 timer der....især ikke i en alder av 25 ! Blir seriøst deppa her jeg sitter, delvis fordi jeg gjerne skulle vært der, men også fordi det er mye som trengs å gjøres her hjemme og han er borte i hele morgendagen !

Huff bare måtte ut dette, er skikkelig lei akkurat nå.. !

='(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så lett å svare, for jeg vet ikke hva slags forhold dere har.. Men jeg var på Tusenfryd i fjor sammen med noen venner og våre barn, og vi var der fra åpningstart helt til slutt uten problem (kan nevnes at jeg da var 30 år.....) Tiden flyr fort når man har det gøy, og man bruker jo litt tid på å spise og komme seg rundt i parken. Men samtidig syns jeg det var litt dårlig gjort av ham å reise uten deg, siden du har ønsket å reise dit selv! Men jeg hadde prøvd å unne ham denne dagen, og prøvd å tenke på at neste gang er det din tur!

Skrevet

hei!!!! :-)

det er kjedeli å være gravid på sommern gitt.. så masse morro man ikke får gjøre når man er gravid!

å skjønner du har det kjedeli å skuffa.. siden du å vil dra dit..

men vet ialle fall viss min samboer sku ha dratt dit, me kompiser eller broren, så har di ialle fall vært der 9 tima! di elsker å ta karuseller å gjerne om å om igjen , viss det ikke er sinnsyk kø da! vi var der for 2 år sia, kanskje.. å tiden går fort når man først er kommet inn der. det koster jo litt å komme inn å da vil man jo gjerne ta litt karusseller å være der en stund! :-)

man spise jo litt som regel å går å trokker å ser rundt..

håper du ikke kjeder deeg altfor masse hjemme da !

Skrevet

Kjipern å ikke få vært med, kjipern å sitte alene, men sorry..du sa greit:)

9 timer er ikke noe problem, ihvertfall ikke hvis det er mye folk og kø der, ja ikke ellers heller i grunn. Kjedelig å dra et slikt sted +betale dyr inngang og ikke få fullt ut av det.

Dersom det er mye å gjøre eller det ikke passet burde du heller sagt ifra. Når menn hører ja så tror de at det er et ja, så enkle er dem:) Bedre å si helt hva du vil med en gang.

Ellers er du kul som sier ok, kos deg, men dersom du blir sur på ham når han kommer hjem går nok kulheten og i røyk i hans øyne desverre.

Surt, men lite å gjøre med. Du får gjøre som mest du orker hjemme så får dere heller ta en runde sammen i overimorgen.

Skrevet

Eeehm jeg kan ikke dra som gravid ? ingen som drar å tar rollercoaster med mage ? Dessuten - hvem har sagt at jeg skulle være sur på han når han kom hjem !

Synes det er bedre at jeg kommer inn hit å deler tankene, og heller får det litt ut her, uten å ødelegge for han !

Skrevet

Nei få det ut her:) Bedre det. Hvor står det at du skal dra på tusenfryd og kjøre rollercoaster??

Skrevet

Hehe...

Sliter også litt med de samme følelsene som deg...samboern min er ihugga motorsyklist...blir lei når han ofrer så mye tid på å kjøre sykkel!!

Men når jeg tenker meg om,skjønner jeg han godt..sesongen varer jo ikke så lenge..er nåkk mine hormoner som er litt for hisssige her.. :)

Skrevet

Ja akkurat det jeg også mener, er hormoner og alt som spiller inn, så derfor trengte jeg å sutre litt her !

Skrevet

Bra å høre at du ikke skal være sur når han kommer hjem :o) Ikke noe er værre, spør du meg, å møte et surt tryne i døra, hihi. Jeg hadde fryktelig lyst til å ta en tur på Tusenfryd i sommer jeg også, men det er visst skilt som sier at gravide ikke skal kjøre sånne svære saker. Barnekaruseller går greit :o) Ikke det at de er så fryktelig spennende... så da holder jeg meg heller hjemme til småtten er ute og jeg kan være barn igjen :o)

Nå har vel kanskje typen kommet hjem?? Blid og fornøyd etter en lang dag.....

Skrevet

Jeg må bare si en ting, som jeg har tenkt litt på...

Dette er det andre svangerskapet, og det er mye som er annerledes enn det første. Mest i negativ retning, da formen er dårligere og kroppen mer sliten. MEN, en ting som var veldig mye verre i første svangerskap var følelsen av "frihetsberøvelse". Jeg følte meg veldig låst i den etterhvert tunge kroppen min, jeg hadde jo egentlig lyst til alt mulig jeg også -.Men kunne ikke. Det ble ikke bedre når gullet var ute, for da var jo puppene mine nødt til å være der.

Denne gangen er akkurat det en helt annen opplevelse, og jeg har ikke LYST til å gjøre alt det sprellet jeg hadde lyst til før. Jeg nyter faktisk de dagene mannen min reiser ut og gjør litt guttas ting,så koser jeg meg med venninner i et litt annet tempo. Og har vel innsett at jeg verken orker eller har lyst til å gjøre akkurat de samme tingene som før...

Det var kanskje ikke noen trøst, men det er mye som forandrer seg og mye som skal læres i gravid/bli foreldre/oppdra barn prosessen:o)

Neste gang er det din tur til å være borte en hel dag og bare koooooose deg, med akkurat det du vil!

Skrevet

Helt enig med Nille! Første gang blir alt så veldig annerledes. Nå er jeg allerede vant til å være mer hjemme med datteren min og kan ikke stikke ut når som helst. Og ikke har jeg lyst heller. Rart hvordan man endrer seg, uten egentlig å legge merke til det! Men det betyr ikke at man har blitt en kjedelig husmor fordet, altså :o) Det er veldig deilig - og viktig- med litt barnepass i ny og ne, jeg er fortsatt glad i en fest (altså...ikke akkurat nå, da, men ellers mener jeg, hihi)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...