mama twins :) Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Hvorfor tar dere ikke kontakt med føden? Det er jo bare dere selv som kjenner kroppen deres, og har vel ingen nytte av hva noen her inne synser om når det er greit å være bekymret.... eller hva???? Er dere bekymret for om fødselen er i gang eller at noe er galt eller at noe har forandret seg: Ring føden!!!!! Det er bedre å ringe en gang for mye, enn en gang for lite! Ikke vondt ment, men jeg syns enkelte innlegg er så bortkastet i og med at noen her inne umulig kan svare klokt på dem!
Gjest Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Signerer på denne jeg, jeg har også stusset på enkelte innlegg.. Det samme med flere innlegg om moden (?) livmortapp, kan jeg være gravid 4 dager før IKM når jeg har hatt litt spotting, etc.. Er helt umulig for andre å svare på sånt )
Vestlandske meierier A/S Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 det kan jo være greit å høre andre sin mening om ting innimellom da! er det ikke det dette forumet er til for liksom?? jeg synes iallfall det er greti å høre hva andre tror og mener fordet om jeg kanskje ender opp med å ringe jordmor eller føden. synes dette er et flott forum der en kan diskutere alt mulig, og dessuten synes jeg det er spennende å ta del i de bekymringene mange har der dem tror noe er på gang:)
LoopyLoo fikk jente 15.07.06 Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 Helt enig med lilja_81 - det er da det dette forumet er til for. Hvis spørsmålene irriterer noen er det da bare la være å lese/svare. Synes det er kjempekjekt å få andres meninger hvis jeg er litt i tvil om ting og tang. Og så kan det jo tenkes det er mange andre som lurer på det samme, men som ikke tør spørre (fordi noen synes det er 'bortkastet' spørsmål...?!), og derfor har nytte av disse innleggene også.
Gjest Cathleo-76,høygravid :) Skrevet 26. juni 2006 #5 Skrevet 26. juni 2006 Er det ikke derfor vi søker hit? for å få litt trøst, og litt støtte av fler, som har det likt, som en selv? Ingenting er bortkastet, hvis man lurer, så hvorfor ikke spørre fler, om erfaring? Ingen svangerskap er like... Har hatt mye glede av Bim! Klems!
Lykke og glede Skrevet 26. juni 2006 #6 Skrevet 26. juni 2006 Tror det er noe med det å få være anonym her inne på Bim, og dele tanker og bekymringer. Klart man kan ringe føden dersom man lurer på noe, men det kan jo være flott å få råd fra andre her inne.Kanskje noen syns det er ubehagelig å ringe føden... Etter min mening er ingen innlegg bortkastet, så lenge de er saklige. Syns alle som vil skal få komme med de innlegg de vil. Så får de som ønsker forsøke å svare;)
idamortil2 Skrevet 26. juni 2006 #7 Skrevet 26. juni 2006 og da har vel du vært i den situasjonen før at du har kontaktet føden og blitt halvveis avføyd fordi du ikke er i ordentlig fødsel???????
en av hver Skrevet 26. juni 2006 #8 Skrevet 26. juni 2006 Synes vi må tilgi noen håpløse spørsmål. Det er jo fint at man her kan få rettledning anonymt. Dessuten, når jeg spør om noe kan være på gang, så er det ikke for å få fasitsvar, men litt oppmuntring og andres erfaringer. Skjønner jo selv når det er såpass sikkert at jeg må ta kontakt med føden, men leeenge før den tid håper man jo. Eller man bekymrer seg for ting man egentlig vet er ikkeno, og trenger bare en bekreftelse på det. Det er jo ingen som tvinges til å lese eller svare på alt her inne.
Elle Vilde Skrevet 26. juni 2006 #9 Skrevet 26. juni 2006 Klart man tar kontakt med føden når man føler at det er et eller annet... Men man kan jo ikke ringe føden hver dag heller. Derfor er det greit å høre andres erfaringer og i hvilke situasjoner andre ringer føden - er det man opplever helt vanlig - ja da er det jo ikke nødvendig å ringe føden. Synes nettopp disse innleggene, og spesielt svarene er det mest interessante å lese her inne. Leser alltid disse, masse nyttige erfaringer å få med seg, slik at man neste gang man opplever "noe" er bedre rustet til å vite om dette er noe man bør ringe om eller ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå