Gå til innhold

Ronja80.fødte16.05.06

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen.

Har været uten nett i en uke nu, derfor kommer mit svar litt sent.

Vi har leilighet i Alanya, så der er vi 3-4 ganger i året, og koser oss hver gang.

Venter førstemann, så det bliver spændende og skal ha ham med derned? tror ikke at vi kommer derned før på nyåret???

Vi har Metro i Alanya, så der handler vi når vi mangler noget specielt. Solcreme osv. pleier vi og ta med hjemmefra. Kanskje du kan hjelpe mig med en ting? Vet du om der findes intimsepe dernede? og hvad det heter?

Skriv endelig hvis du kommer itanke om andet det er smart og ta med derned.

Regner med at kjøpe reiseseng herhjemme, og så¨kjøpe en ekstra madrass dernede.

Jobber du dernede? (selvfølgelig ikke nu :-) ) hvad med manden din? liker han og være i Norge? Synes at de fleste tyrker vi kjenner, har det som jeg. "Borte bra, men hjemme best"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke sikker på intimsåpe navn, men jeg skal jo nedover nå snart så det skal jeg finne ut for deg. Tok også med reiseseng hjemmefra og kjøpte madrass der nede. Eller vi fikk laget en madrass på en tøyforretning som hadde skumgummi. Kosta 20lira med et ekstra laken..

Nei jeg jobber ikke der nede, men vi leter etter en restaurant og invistere i der nede, men er litt i tvil for det har vist vært en veldig laber sesong...

Mannen min er nok som du sire, borte bra, men hjemme best. Han har lyst til at vi skal bosette oss der nede etterhvert.

Men nå skriker tassen så vi får snakkes =)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei igjen.

Så spendende og skulle starte sit eget?!

Jeg synes at de siger at det er en dårlig sesong hvert år?, tror også at der er mange der reiser til Tyrkia mange ganger. De første gangene vi var der, havde vi også kufferterne fulle av klær, smykker osv. men der er jo grenser for hvor meget gull man kan kjøpe??

- De "nye" turisterne, kjøper sikkert en del, men der blir vel mindre av dem fra år til år.

En restaurant er jo noget andet, de fleste går jo ut og spiser. Vi spiser en del hjemme, men det er jo ikke billigere end og gå ut, vi liker bare og kose oss på balkongen......

Bor dere vanligvis i Norge?

- nu fikk jeg vild lyst på tyrkisk mat, tror jeg skal snakke med mannen min om vi skal en tur til Drammen idag :-)

Håper det går bra med dig og babyen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...