Gjest Sirimora Skrevet 26. juni 2006 #1 Del Skrevet 26. juni 2006 Det er så rart å tenke på at det vokser et lite frø i magen min:) Gleder meg så sinnsykt masse til babyen kommer, synes det virker så uendelig lenge til. Tror jeg er ca 7 uker på vei nå, men jeg er veldig usikker, for jeg husker ikke helt nøyaktig når jeg hadde siste mens. Skal til legen 3 juli, så jeg får vel vite når da. Merker litt at jeg er gravid, samtidig som det er veldig fjernt. Har vært øm i brystene ganske lenge, og faktisk kjent litt antydning til kvalme (ikke hatt noe i mine to forrige svangerskap). også er buksene mine blitt noe stramme over rumpa:) Matlysten er på topp (desverre), tenker på mat og vil spise hele tia:( Gikk opp over 20 kg i begge mine forrige svangerskap, håper jeg ikke gjør det denne gangen, det er så tungt å miste alt etterpå (har enda ikke klart det, og det er veldig frustrerende) Er trøtt som en østers store deler av dagen, selv om jeg tar 3 jerntabeletter om dagen. Har ikke begynt å ta Folatsyre tabeletter enda, tok det i andre svangerskap, men hørte aldri noe om det i første, så er usikker på hvor viktig det faktisk er. Men jeg tar Magnesium tabeletter ved siden av jerntabelettene:) Ser mange her inne som skriver om MA og SA og flere forkortelser her inne. Noen som kan si meg hva de betyr? Skjønner at SA er spontanabort, men skjønner ikke hva MA er. Ellers ønsker jeg alle mine "gravid-søstre" lykke til videre i svangerskapet:) Vi har alle en lang og spennende reise forran oss:) Kos og klem fra meg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5475498-liten-baby-i-magen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mizzchris Skrevet 26. juni 2006 #2 Del Skrevet 26. juni 2006 hei krysser fingrene for deg:) MA betyr missed abortion;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5475498-liten-baby-i-magen/#findComment-5476586 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå