Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ei venninne av meg fra England hadde en litt annen vinkling enn den amminga. Hun sa at det var normalt siden vi fikk "mer hår" da vi gikk gravid. Men da lurer jeg på om dere som gir mme mister håret eller om dere synes at håret er blitt litt tykkere?

Hehe - mye rart man lurer på!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5475380-det-%C3%A5-miste-h%C3%A5ret-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det har noe med ammingen aa gjoere, men vet jo egentlig ikke=) Med foerste mann saa mistet jeg haaret paa samme tid som vesla her. Med han saa ammet jeg bare til han var to maaneder, med vesla saa ammer jeg ennaa og hun er fire og en halv maaned. Og roeyter noe helt utrolig for tiden=)

Når man er graviud, så tar kroppen vare på alt av vitaminer og alt som er. Og man mister ikke alt håret man skal miste. Man mister jo opp til 100 hårstrå hver dag ellers. Så når man har født, så normaliserer kroppen seg igjen, og da mister man alt det håret man skulle ha mistet, pluss det man skal miste den dagen., Så da blir det noen ekstra hårstrå kan man si:o) Det sies at det ikke har noe med amminga å gjøre, for de som ikke ammer, mister også masse hår..

Jeg ammet ikke førstemann, men mistet sinnsykt mye hår! Begynte da snuppa var 3 mnd mener jeg å huske... men heldigvis kom det tilbake..! Nå er minstemann 5 uker gammel, og jeg ammer, så blir spennende å se om det blir likt som forrige gang.. håper ikke :-/

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...