Gjest Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Det er ufattelig rart at jeg nå er i 3 trim snart ! Begynner jo seriøst å nærme seg noe nå hehe !!! Tiden flyr virkelig !!!
Gjest Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 snufs, jeg er nett begynnt:) håper jeg kommer etter når jeg skal, vil ikke begynne på nytt igjen. Uansett, lykke til
Gjest Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Ikke si snufs da ? Si heller JIPPI jeg er graviiiid !!!! :D:D Seff kommer du etter
Gjest Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 JIPPI:D jeg berre missuner deg. Har lyst å hoppe over hele graviditeten, men det vet du fra før av. Men du får snart nurket ditt i armene nå
Gjest Skrevet 26. juni 2006 #5 Skrevet 26. juni 2006 Hehe, men synes du nå kan begynne å puste litt ut og kanskje heller fokusere på det fantastiske nurket i magen din som vokser og gror, den trenger tiden inni der vettu Ja snart og snart, over to mnd igjen da hihi ! GLEDER MEG !
Gjest Skrevet 26. juni 2006 #6 Skrevet 26. juni 2006 Hehe.. Lykke til over i trimester 3, jeg er grisesjalu (snoker litt fra første trimester, jeg, kommer hit om bare 2 uker nå!) - det er ikke morro å vente.. Herregud, hvor sakte dagene går ;p
Gjest Skrevet 26. juni 2006 #7 Skrevet 26. juni 2006 Takk =D Plutselig står du i uke 29 og tenker, jesus christ så fort tiden har gått ! LOVER Kos dere med dagene, det er en mening for at man er gravid i 9 mnd !!! Vi er så heldige atte WEEE KLEM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå