Gå til innhold

Til krysser fingre og tær

Anbefalte innlegg

Vil bare si hei og høre om du har det bra? Vi skal inn til ivf-samtale 3 juli, dvs om en uke. Jeg er glad over å høre at dere prøver igjen, da har du håp i hvertfall. Fint! Ikke så fint at skyld fordeles dere imellom ettersom hvilken lege dere er hos, men jeg håper dere klarer å ikke tenke at dette er en av dere sin feil- dere kan jo ikke noe for det.

Jeg har vel fortsatt ganske lave håp om at dette skal gå min vei, eller min og mannen sin vei.. Vet ikke om jeg er skremt bare eller hva det er, men jeg tror bare aldri at jeg vil bli gravid! Og da vet jeg ikke om jeg har så mye her inne å gjøre, liksom. Føler at jeg ikke har noe positivt eller nytt å bidra med, så jeg holder meg unna. Håper for min del det snur snart! Det må jo det, ikke sant? Kanskje blir det bedre etter å ha vært på sykehuset.

Jeg håper du har en god sommer- er det noe sommervær hos dere da? Her er det ok, greit nok, det er ganske deilig med sommer fortsatt i hvert fall.

Stor klem til deg fra meg :ø)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5474863-til-krysser-fingre-og-t%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei søte du!

Jeg har vært bortreist i 8 dager, så jeg så ikke hilsenen din før nå.

Jeg har vært på rundreise på østlandet og i Sverige og besøkt venner og familie. Grei nok tur, men det ble myyyye bilkjøring og lite strandliv. Men, fantastisk deilig å komme hjem igjen til strålenede sol, svaberg og glade katter!!! Så i dag har jeg ligget rett rett ut og prist sommeren!

Hvordag gikk det med samtalen på mandag? Har dere sendt avgårde søknad? Synes det er trist å høre at dere har mista troen på å få det til og håper dere snart kan klare å se lysere på det igjen.

Vi er optimistiske og sikre på at vi kommer til å få det til, med eller uten hjelp. Noe av det som hjelper oss er at vi har vært så heldige å fått det til to ganger før. Vi vet ikke om vi kan bære fram et barn, men vi vet vi kan lage et. Dette er godt å vite, så jeg har stor forståelse for at dere som ikke har vært like heldige har vanskelig for å bevare troen.

Håper virkelig at samtalen gjorde dere godt og at dere snart er i gang med et eller annet prosjekt.

Er det forresten lenge til dere sykler avgårde? Kanskje bra å ikke være kvalm når dere er på ferie... Et lite forsøk på å se noe positivt ved at du ikke er gravid enda..

God sommer og gode tanker til deg!

Varme vestlandsklemmer fra

Hei du, og velkommen hjem fra ferie:o)

Vi har blitt søkt til inseminering og prøverør, og allerede i dag kom brevet om at vi har fått time til forundersøkelse. Jeg syns det går ganske fort unna på Rikshospitalet; var der mandag, fikk brev i dag, time 7/9, og det er ikke venting på inseminering (aih). Prøverør er det jo 9 mnd venting på, men det gjør ikke noe- legen sa at det er 70 % større sjangse for å få det til på egenhånd det første året etter å ha tatt bort endometriose. Jeg har eggløsning, ikke tette eggledere, og er nyoperert, og ser egentlig lysere på dette her nå- fordi jeg vet det skjer noe etter sommeren uansett om vi får til noe selv eller ikke.

Jeg syns du er utrolig tøff jeg,blir inspirert av å lese at dere er sikre på å få det til! Jeg gir nok opp litt lett, er ikke den mest tålmodige i verden, med en liten hang til å tenke "katastrofe" når ting går litt dårlig ;o)

Vi flyr avgårde 17 juli og ligger nå i hardrening på sykkel. Det er ganske godt for både kropp og sinn!

Jeg ønsker deg masse solskinn og gode sommerdager.

Klem fra

Så flott å høre at dere er i gang!! September er ikke lenge til, og hvem vet om dere ikke klarer det på egenhånd før den tid også.

Om dere kommer så langt som til prøverør, må du huske på at man har fritt sykehusvalg og at dere kan velge et sykehus med kortere ventetid. På haukeland er det f.eks nå bare 3 måneders ventetid. Det er dit vi skal sende søknad til i september (hvis vi ikke har fått det til innen den tid da). Da skal vi kunne være igang enten rett før eller rett etter jul.

Og det er søren ikke lenge til!

Du skal se det ordner seg for snille jenter som deg og meg!

God helg!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...