Gå til innhold

Vil bar ønske alle her inne....

♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjempemasse lykke til!!!

Jeg kjenner SÅ godt til den følelsen dere går med hver eneste måned...

Når er EL......? Huff, lenge til IKM!!!:(.... Har jeg symptomer?..hmm....kjenne etter......hmm.....JODA:, PUPPA ER VONDE!! MAGEN MURRER!!! :) ER JEG GRAVID????

Men så NEIIIIIIIIIIIIIIII, DER KOM DEN FORB TANTA!!!!!!!!!!GrrrRRRRR!!!

Om igjen og om igjen...Måned etter måned.....Og hvorfor kan ikke den lille bare feste seg, for den er jo så hjertlig velkommen inn i magen....?! men neida....Er det noe galt med meg? med han? Tenk om vi ikke kan få barn? Den store skrekken!!..hjelp.... Men da er det bare å stå på neste måned og.....All den ventingen....Blir bare GAL!!!!!!!!!

VIL jo bli GRAVID!!!!!!!!!

Nei dere.....den følelsen er forferdelig, og jeg unner ingen av dere den.... Og det er alt for mange av dere her inne på BLI GRAVID nå... Det skulle ikke vært noe BLI GRAVID....KUN 1.tri.... Det skullle ikke VÆRT NOE PROBLEMER med å bli gravid.... Hadde ikke det vært flott?:) Bare sluttet på pilla, og så PANG!!!!! Der satt den:)

Men slik er det desverre ikke....

Noen må slite og andre ikke...Vi selv slet i 13 måneder...Huff, jeg føler sånn med dere og vet hvordan dere har det hver gang mensen kommer.:(

Det klaffet for oss i pp 13....Og årsaken til det, var nok at vi hadde legetime til sjekk av fertilitet, og at vi hadde bestemt oss for å prøve en siste pp mens vi ventet og før vi skulle ha en pause pga bryllup neste år... Så jeg tenkte ikke så mye på det med å bli gravid egentlig..Kroppen hadde slått det fra seg og bare lagt det på hylla en stund, for det hadde vært for godt til å være sant om det skulle klaffe nettop nå:) Men jammen meg gjorde det det:) Så fertilitettest ble omgjort til 1.gangskontroll....

og da har vi en 7 mndr gammel baby når vi gifter oss! Akuratt som vi ønsket:)

Men det hjelper jo ikke dere noe mer.... For om jeg sier at dere ikke skal tenke så mye på at dere skal bli gravide, så vet jeg at det er søren meg lettere sagt enn gjort, hehe... Men sannheten i det, er at mye av dette ligger i det phsykiske.. Vi tenker for mye og venter for mye...Prøver for hardt og anstrenger kroppen totalt....

Legen til min sambo sa at VELDIG mange som bestillte time til sjekk, får sjekket seg og får vite at det ikke er noe galt, de roer seg ned, og måneden etter så kommer de tilbake.....De har blitt gravide:) NESTEN som skjedde her med oss:) La det helt vekk, så klaffet det....

Men så klart....Nå hadde vi en ÅRSAK til å legge det litt på hylla, så det var litt lettere...

Men nok om oss.....Over til Dere.......

Bare stå på videre....For EN ting som er sikkert....Er at UTEN SEX, så blir det heller ingen baby:)

Og jeg håper å se dere inne på 1 tri snart;)

Ønsker dere masse LYKKE TIL videre med prøvingen, og husk at det er mange som føler med dere...

Slenger over litt babystøv, så får dere dele så godt dere kan på det, og så ses vi på den andre siden snart:)

Stor klem jente 77.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk for at du delte dine tanker og erfaringer med oss!!

Ønsker deg masse lykke til videre i svangerskapet!!!

Klem fra

Skrevet

TAKK TAKK TAKK! Og gjett om jeg kjente meg igjen i det du skrev:) Og forresten: lykke til!

Skrevet

Så utrolig bra skrevet ;o) Ble litt i bedre humør nå ja :o)

Skrevet

Tusen takk for oppløftende ord!!!

Ble i godt humør av innlegget ditt=)

Vi sees nok snart inne på 1. tri ja................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...