Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sikkert noen her som har barn fra før og kan hjelpe meg litt. Jeg har mulighet å låne combivogn av broren min som har to unger. Den er seks år gammel og godt brukt. Men bag-delen på vognen er jo så god som ny. Sportsdelen veldig slitt. Jeg lurte på om det kanskje lønner seg å låne denne vognen frem til det blir aktuelt med sportsdelen. Og da kjøpe en egen sportsvogn? Det er jo det som blir mest brukt, har jeg skjønt. Isteden for å kjøpe combivogn? Er helt grønn når det gjelder dette. Det er så vanskelig når det er så mange vogner å velge mellom for tiden. Noen som har en sportsvogn å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror absolutt jeg ville takket ja til å låne siden bagdelen er god som ny. Er jo ikke så lenge du bruker bagen. Sportsvogn vil du nok bruke ialle fall til barnet er tre år. Vi har en billig carena sportsvogn, den vil jeg i grunnen ikke anbefale. Har nå kjøpt One Three Hill urban jungle med bag til neste baby og med sportsvogn, den er helt super. Men ser at vår treåring blir litt for stor iden. Sikkert andre litt billigere gode sportsvogner....

Skrevet

Synes det hørtes lurt ut. Er jo litt variabelt hvor lenge man bruker bagvogna.Men så er det jo det om dere planlegger flere barn og da kan bruke den nye til de andre også da? Det er jo en vurderingssak. Kanskje dere kan bruke denne baggen til de også?

Skrevet

Jeg hadde helt klart lånt bagvogna til det var aktuelt med sportsvogn.

Skrevet

Takk for svar. Tror nok avgjørelsen er tatt... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...