Gå til innhold

ikke hatt festeblødning


zeemum

Anbefalte innlegg

Jeg er inne i min 8.uke, men har aldri hatt antydning til noen form for blødning...når skulle festeblødningen ha kommet? Flere som ikke har hatt det, og er det helt normalt eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok mer vanlig å IKKE ha blødning!! Det er ivertfall ikke noe å bekymre seg for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke hatt noen blødninger jeg... og d synes jeg er LIKE GREIT!! :o)

hehe..

alles in ordnung skal du se! ;o)

 

KOS DEG!!!

 

klæm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe blødning her heller. Har forstått det som at noen opplever det, men ikke nødvendigvis. Jo mindre blod, jo bedre spør du meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har heller ikke hatt festeblødninger. Har hørt at hvis du får det så får du det like rundt når mensen skulle ha kommet, men ca 30% får festeblødninger, mens de aller fleste bare får festestikkninger :o) og det hadde jeg i masse vis....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det skrives så mye om blødninger her inne at jeg nesten trodde det var mer normalt å blø litt...hehe..da har jeg hatt festestikkinger i massevis! Stikker og stikker! Da skal jeg begynne å bekymre meg litt mindre framover og nyte alle stikka! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid med nummer 3 her og ikke hørt om festeblødning engang. Har ikke hørt om festestikkinger heller,men det har jeg, tror jeg....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...