Anonym bruker Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Jeg er en såkallt "utvasker" av hus/leiligheter, og når oppdragene fyker inn blir jeg litt bekymret :-( Burde jeg vaske? Stresse opp og ned på stoler for å nå til skap og tak etc? Bøy og tøy, varm og svett. Jeg tenker i forhold til barnet selvfølgelig... Ikke på vaskemidler å slikt... men kan det skje noe? Kan morkaken løsne? Kan jeg skade meg selv? Besvime og slikt..?
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Du kan nok ikke skade deg noe,hvis du ikke faller ned da,men det er jo slikt som kan skje hjemme også;O) Pass på å drikke en del og spis jevnlig. Men etterhvert vil du kanskje få en del kynnere når du stresser slik og de er et tegn på at da må du ta det litt med ro. Men drøft det gjerne med din jordmor neste gang du skal til henne:O)
Rut Bram Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Så lenge du er i fin form, så kan du bare jobbe! Det er jo kjempeflott å holde seg i form - du er ikke syk, bare gravid! Hvis du føler ubehag, ta det litt roligere.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 Bare jobb så lenge du føler deg i form til det! Jobber selv på et sykehjem, og med nr 2 var jeg på jobb 3 dager før fødselen startet.. Men ta hensyn til kroppens signaler.. spis når du har behov for det, og drikk mye, evt ta litt oftere pauser om du blir sliten:)
kruta78 Skrevet 26. juni 2006 #5 Skrevet 26. juni 2006 klart du kan. Alt for mange som tror at med en gang du er gravid, så må du være mest mulig i ro... Fin trim det der. Klart hvis du får vondt og sånn bør man gjerne roe litt ned, men det skader ikke å presse seg litt selv om man er sliten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå