Gjest Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 igår satt jeg stille i en middag i nesten tre timer. måtte dra hjem fordi jeg fikk "feberrier" og ubehag i magen. dette gav seg når jeg kom hjem på sofaen.(babyen var aktiv om kvelden). idag føler jeg meg litt varm og rar. det kan være jeg bare holder på å bli syk, eller kan det være noe annet? blir jo litt bekymret. til vanlig ville jeg bare sett det an og ikke gått til legen for jeg føler meg jo ikke syk-syk. jeg er i uke 22 ifølge bim og alt annet er normalt. hva ville dere gjort? evt noen andre soom har hatt det slik?? takknemlig for svar.
Rut Bram Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Hva mener du med feberrier? Hvis du har hatt rier ville jeg definitivt kontaktet lege eller jordmor for en sjekk. Hvis "bare" du er litt uvel og varm (feber) ville jeg sett det litt an....
Hanne og jentungen Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Det skader ikke å ringe lege eller jordmor å spørre i allefall:)
2høstjenter og 1sommergutt Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 Hvis du føler deg veldig engstelig bør du ringe lege eller jordmor. Jeg har ikke opplevd det du skriver,men merker at jeg blir stiv og støl av å sitte for lenge stille. Det er så vidt jeg vet en viss ekstra risiko for blodpropp i beinet også når man er gravid, så det lønner seg å ikke sitte for lenge om gangen. Håper formen din bedrer seg :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå