Trønder med to herlige Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Når starter/startet dere med det?? Føler dere helsesøstra sitt råd om ikke å starte før 4-6 mnd, eller ser dere ann behovet for deres barn?
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Jeg tyna det til han var på dagen 4 mnd.. da begynte vi med velling om kvelden, og han sover bedre om natten. Fortsatt våken en gang for mat, og et par ganger for å få litt vann, men sovner kjapt igjen :-)
PMST Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Hs sa jeg trengte ikke begynne med det siden vektøkningen var på 190gr i snitt pr uke..men hun var så urolig på kveldene holdt det gående til 24-03..før hun endlig tok natt... så jeg begynnte når hun var 3,5mnd.. no for 14 dager siden startet jeg med grøt...hun er roligere no..mer fornøyd...ellers har hun hengt i puppen i flere timer i strekk... hun er 4,5mnd... Dette følte jeg at jeg måtte bestemme selv...
Trønder med to herlige Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2006 Takk for tipsene... Regner med at jeg begynner en gang når han er mellom 3,5 - 4 mnd. Han begynner allerede å vil ha mere mat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå