Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Så at du hadde skrevet til meg inne på innlegget til oss med termin i aug/sep. Jeg har kjøpt Brio twinette. Den er lett og pen og god å trille. Det eneste som er negativt, er at man ikke ser barna når man er ute å triller. Heldigvis har den et kikkehull i skjermen, så jeg kan kikke gjennom det hvis jeg ikke gidder gå rundt vognen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. Jeg skal av gårde og se på Phil & Teds idag, bare storebror våkner, så han kan bli med og prøvesitte.

Skrevet

Hei hei.Sniker meg litt inn i samtalen...Jeg ser dere diskuterer søsken vogn..Jeg holder også på med å finne meg det..Har sett på GT si tre hjulsvogn til nå..Er grei i prisen 3999,- Hvordan er dei dere har kjøpt/sett dere ut?I forhold til pris og utstyr???? Er det tre hjul eller fire??

Skrevet

Hei Rokko,

Hvor kan man prøvesitte Phil & Teds vogner? Vi har lurt på dette merket, men ikke sett noe sted hvor man kan se dem "live". Noen venner bestilte sin fra utlandet, men de bor ikke her i byen så vi får ikke sett deres heller...

Skrevet

Til jente nr2 i vente

Jeg ville også kjøpe GTvognen, men ombestemte meg. Jeg er redd de vipper lett når de bare har tre hjul. De er utrolig flotte og veldig gode å trille, men med et barn som veier 10kg mer enn det andre, blir tyngdefordelignen veldig ujevn. Jeg ser for meg at Lisa klatrer litt et øyeblikk jeg ikke ser etter, så velter vognen veldig lett.

Jeg har sett veldig mange som har søsken med ulik vekt i trehjulere, så det er klart at det går fint. Men bare det at det kan skje, gjør at jeg velger en vogn med 4 hjul.

Jeg kjøpte den brukt på finn.no. Jeg gav 2500kr for en 2005 modell. Jeg var inne å kikket igjen for noen dager siden, og så at det var et par helt like vogner (med en annen farge) til salgs. Jeg skal gå inn å se, så legger jeg ut linken her etterpå.

Klemmer fra

Skrevet

Til *Lisa si mamma venter på Vegard*

Takk for gode råd!! Det var en fin vogn,var egentlig veldig kin på en med tre hjul..Får tenke meg litt bedre om nå å se hva det blir til slutt.. Er jo viktigst med sikkerhet... Jeg kommer til å bruke vanlig bagvogn i tillegg..

Skrevet

I Bærum har de Phil & Teds på Babykos, og i Oslo på Fry Lyng. Fra Phil & Teds Australia har jeg fått oppgitt følgende mailadresse som distributør i Norge: [email protected]. Det er jo bare å sende en mail og spørre hvor nærmeste utsalgssted er.

Jeg har klart å eliminere meg fram til to alternativer: TFK twinner twist og phil & teds tvillingvogn. Begge har to tette og svingbare hjul foran, og er da kanskje litt mer stabil enn GT sin trehjuling. Men likevel virker de mye lettere å trille og svinge enn firehjulinger. Jeg har blitt veldig positivt overrasket over begge de to aktuelle kandidatene, hvor lette de er å trille. For oss er det viktig at vognen er smal og lett å ta seg fram med, og det er også viktig at den er liten sammenlagt, slik at vi får den inn i bagasjerommet på bilen (som er helt håpløst lite).

Phil &Teds e3 buggy (altså den hvor barna sitter under hverandre, og ikke ved siden av hverandre) har jeg bestemt meg for ikke å velge etter dagens butikkrunde. Jeg syns det blir for trangt i det underste setet, jeg ser for meg at det blir slitsomt å innstallere den lille babyen der. I tillegg kan ikke søskensetet legges ned, det kommer bare i en posisjon. Så når nye-babyen blir stor nok til å sitte litt i vognen (kanskje 6-8 mnd?), må hun sitte bak i søskensetet, og kan ikke ligge og sove.

Begge vognene jeg har sett på koster ca 7000-7500 i norske butikker, inkludert softbag, regntrekk osv. Vi kommer imidlertid til å handle på nettet, og sparer ca en tusenlapp fordi vi slipper mva blant annet. Så får vi heller satse på å selge når storebror ikke lenger trenger vogn...

Skrevet

Tusen takk! Den vognen hvor søsknene sitter foran hverandre har vi også lurt litt på... nettopp derfor vi ville se dem i virkeligheten... aner meg at det kan bli litt trangt ja :-) Uansett er det veldig greit å stikke innom fru Lyng f.eks. hvis de har dem. Glimrende!

God natt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...