Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÆSJ!!!

Dette er min nr 2, og jeg klarte meg helt fint uten i forrige svangerskap. Men nå ser det ut som det er starten på noen striper som kan være starten på et strekkmerke eller fler på magen min. Kjenner jeg blir ordentlig trist inni meg!!

I tillegg er jeg lei av å være i rar form. Jeg er svimmel av og på, kvalm innimellom, sliten i hodet og magen, kjenner panikken tar meg litt iblant (frustrerte og slitne tanker) og lurer på hvor jeg skal gjøre av meg... Jeg er så lei, så lei, så lei!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååå. Jeg føler med deg. Trøst deg med at de merkene gir deg et barn som kommer til å gi deg masse glede resten av livet ditt!! Og mannen din synes sikkert du er deilig uansett. Magen min er fri, men puppene ser ikke ut, merkene strekker seg langt utenfor bikinikanten. Man sambo synes ikke det gjør noe som helst, jeg skal få en sønn som jeg gleder meg til å treffe, og merkene blekner tross alt noe. Nå som vi er rundt 30 år er vi vel for gamle til å la små kroppslige skavanker dempe livsgleden. Opp med haka og nyt livstegnene fra småtten.

Skrevet

Kjære Nille 75 :)

Finnes det ikke noen salver/oljer man kan smøre seg med for å unngå strekkmerker?

Og noen skavanker har vi alle - både her og der ... Man må bare lære seg og leve med det :P

Skrevet

Jeg smører og smører, og tror det har hatt en viss effekt. Men, det sies at disse merkene starter i et hudlag lenger ned (vi har jo 7 av dem elelr noe sånt) så det er visst mer som henger sammen enn bare litt fuktighet og pleie.. Sukk..'

Ja, vi kan vel ikke klare oss helt uten skrukker etterhvert. Men, jeg hadde så inderlig håpet at jeg skulle slippe akkurat det... Jeg har alltid synes synd på de med komplekser for en mage med strekkmerker, og pllutselig skal jeg bli en av dem.. Kanskje? Æsj, æsj, æsj!

Men ja, det finnes verre ting -Og det finnes ikke noe mer vidunderlig enn et velskapt barn som er friskt og ens eget... Så jeg får vel prøve å legge fokuset over på det...

Skrevet

Vet dere, jeg tror faktisk det ikke hjelper så mye om man smører seg..Tror det beror på gener! 1. gang smurte og smurte jeg, og fikk bare et bittelite merke nederst på magen som ingen ser. Denne gangen smører jeg nesten ikke, og fortsatt ikke noen merker (29+6). Moren min fikk ikke noen merker hun heller, etter to svangerskap. Jeg er ikke sikker altså, men jeg tror i alle fall at noen får det, andre ikke!

Skrevet

...og selvfølgelig er skatten inni magen aller viktigst når det kommer til stykket! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...