Gå til innhold

For en tortur...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte Riksen igjen i dag for å mase på resultatet av kromosomtesten, men det hadde enda ikke kommet. Spurte om vi kunne få svar før spraystart til helgen (2. juli), men sykepleieren kunne ikke love noe... Hun ringte t.o.m. til Ullevål (som analyserer disse prøvene), men de kunne ikke love noe der heller. PYTON!

Tenk om vi må avbryte ICSI-forsøket også, fordi kromosomtesten viser at noe er galt...!!! Blir sprø av det her - rene torturen! Gleder meg overhode ikke til nytt forsøk nå...

*deppe*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå. Kjære snøfilla "mi" !!

Vet hvordan du har det.....denne ventingen og engstelsene er rett og slett uutholdelige.......

Vi holdt på å måtte avbryte fryseforsøket nå, men det ordnet seg i 12.time :o)

Utrolig irriterende at de er så treige!Hvorfor kan de ikke prioritere sånne ting av og til? Iallefall når man purrer på dem.....?

Det er vel nok et eksempel på at vi IVF-ere ikke står så høyt i kurs i helsevesenet...... (*grrrr*)

Jeg håper veldig for din del at ingenting kommer i veien for dette forsøket, samt at alt går som det skal.

Det SKAL gå bra!!! *Håpe og be*

Tenker på deg snøfilla:o)

God klem fra

Skrevet

Hei snøfilla:)

Jeg ringte også og purret på svaret fra kromosomtesten, men det var ikke klart.

Sykepleieren sa at de svært svært sjelden finner noe på disse prøvene, og at vi ikke skulle tenke på det(morsomt)

Så vi skulle bare sette igang, for de har stengt når jeg begynner på sprayen.Så vi får ikke svar før etter ca 3 uker med spray, og da er jeg jo sikkert ikke på tuppa!

Og hun gjentok at vi måtte ikke tenke på det, men at det selvfølgelig ikke var noen garanti.

Så da tenker vi ikke på det(lygekors:)), også går det sikkert kjempefint.

Synes bare de er så umåtelig festlige når de sier: ikke tenk på det..

Lykke til

Skrevet

Takk for trøsten begge to:-)

Som du skriver ringen68, det går rette og slett ikke an å "ikke tenke på det". Vet at det ikke er Riksen sin skyld, og barnløshet er jo ingen dødelig sykdom, men 8 uker etter avbrutt forsøk ville det vært greit med et svar...

Skal ringe & maile dem igjen på fredag og mase enda litt mer da:-)

Lenn: Håper du klarer å slappe av og kose deg med rugingen.

Klem til dere begge fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...