Gå til innhold

testet negativt og så positivt

Anbefalte innlegg

jeg testet negativt hjemme og så positivt hos legen. etter en stund testet jeg meg hjemme igjen for morro skyld siden jeg hadde en ekstra og da viste den negativ igjen. det er tidlig. 5 uke,(hadde regnet feil så trodde det var 6 uker) men alikevel.. har noen opplevd det samme??ingen tvil om at jeg er gravid men ble jo litt bekymret nå da

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5473865-testet-negativt-og-s%C3%A5-positivt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, forstår veldig godt de følelsene. Begge gangene jeg har blitt gravid, har jeg testet for tidlig, og bare en dag etter testet positivt!! Mye usikkerhet, venting - og dagene blir så laaaange før man kan teste igjen!

Første gang visste jeg ikke at dersom du har MINSTE ANTYDNING til strek på graviditetstesten du kjøper selv - er du gravid!!! Da har du nemlig en viss andel av dette graviditetshormonet i kroppen.

Prøv så godt du kan å slappe av - du er gravid - gratulerer! :o)

Tell me about it!! ;o) Helt håpløst vanskelig å slappe av, altså, jeg har det på samme måten. Lettere å gi råd enn å følge de opp selv... ;o)

Men akkurat det med at veldig svak strek er like sikkert som sterk strek på testen - hjalp meg veldig denne gangen. Da var jeg i alle fall helt sikker på at jeg er gravid! Men jeg har hatt en MA (missed abortion) etter jeg fikk første barnet - så denne gangen klarer jeg ikke slippe gleden helt løs før jeg er 12-13 uker på vei - for da er sjansen for abort så veldig liten.

Så jeg vet litt om usikkerhet, vanskeligheter med å slappe av, bekymringer etc etc.... Er jo nå gravid for tredje gang - og krysser fingrene for at lille-frøet klarer å klamre seg godt fast i magen min denne gangen! Og når jeg er over de 12 første ukene (er nå i min 6. uke) - skal jeg strutte med magen og glede meg og koooose meg!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...