Gå til innhold

Info angående tannbehandling og graviditet

Anbefalte innlegg

Hei jente+jente

Grunnen til at Anonym ble kalt feig, var ikke fordi h*n mente jeg skremte folk. H*n skrev at h*n var glad h*n "ikke var gift på denne kanten", noe som i denne sammenhengen var merkelig, og helt meningsløst å skrive. Og h*n ble provosert fordi h*n tydeligvis trodde jeg hadde funnet på dette selv, og h*n er tannlege, jeg er "bare" en tannhelsesekretær. Men jeg videreførte faktisk bare info fra kollegene mine, som er tannleger og oralkirurger.

Skrev også i innlegget mitt at man ikke skulle være redd eller ha dårlig samvittighet dersom man MÅTTE ha tannbehandling, og det står jeg fortsatt for. Så det var jo aldri meningen å skremme noen.

Fortsetter under...

Hei Maria,

Absolutt enig med deg at "Anonym" slengte unødvendig dritt, som ikke bare var unødvendig, men også kom i veien for det hun prøvde å si (antar det er en hun...). Selvfølgelig skulle det vært sagt på en mye hyggeligere måte, uten å gå til angrep på deg!!!

Men jeg skjønner poenget hennes.....

Jeg har respekt for begge sine meninger, er bare litt mer enig med Anonym i dette tilfellet (minus usaklighetene :-))

Hei Maria!

Jeg vil bare si at jeg støtter deg fullt ut! Har nesten sluttet å være inne på disse sidene og nesten enda mer sluttet å skrive noe eller å forsøke å hjelpe noen. Det finnes nemlig alltid en psykopatisk kranglefant som oppfatter det du skriver galt, og som forsøker å starte en krangel ved å slenge dritt! Det er tydelig at du bare prøvde å være hjelpsom! Desverre lønner det seg ofte ikke på disse sidene.... Ikke bry deg, heldigvis er det også veldig mange oppegående snille mennesker her, som ikke nødvendigvis MÅ krangle med folk!

Lykke til til deg!

Hei maria ; )

Har lest meg gjennom dette innlegget, og er nok en gang sjokkert over annen leser som kommer med usaklige kommentarer til innlegg! Det er greit å ikke være enig, men å komme med direkte personlige kommentarer som ikke har med innleggene å gjøre er elendig oppførsel!

Det sier mer om den personen som kritiserer, det er ofte de som har størst problemer med seg selv.....

Innlegget var bra, og jeg takker for det og støtter deg 100 % i "cat fighten" Stå på videre ; )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...