scania!2åring og lastebilspire Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 en venninne av meg vil selge oss et Maxi Cosi bilsete.Det er 3 år gammelt og fra 0-17(18?)kg. det er blått,men vedlig slitt(brukt til et barn).hun har latt katten sove i det,det er selvsagt bare hår og det kan jo vaskes,men føler det ser noe shabby ut. hun vil ha 500 kr.for det... hva synes dere om prisen?
Lilje74 Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Jeg tror kanskje jeg ville vurdert å kjøpe meg et nytt jeg... på grunn av at dette setet er så slitt. Slitasje kan kanskje også ha uant effekt på sikkerheten?
Gjest Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Hvis du ikke føler deg trygg på setet hadde jeg kjøpt ett annet ett var jeg deg.... Det er ikke hvem-som-helst du skal ha i den stolen.
scania!2åring og lastebilspire Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2006 så sant så sant...tror det blir et annet ja
Bolle i ovnen:-)*fødeklar* Skrevet 26. juni 2006 #5 Skrevet 26. juni 2006 Jeeg hadde kjøpt nytt jeg. Jeg kjøpte Maxi Cosi sete til min. Og jeg betalte da 990 men da var det litt salg på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå