Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #26 Del Skrevet 28. juni 2006 Amen MataHari! Du fikk sagt det jeg har tenkt å si! ;-) Vi har alle ulike meninger, og det må vi faktisk respektere! -Jeg er da av de dårlige mødrene som brukte nett til barnet vårt. Og som om ikke det er nok, så har vi jammen ett Acta Graco bilsete nå! (det som visstnok kom så dårlig ut i den siste testen) Jeg er veldig skeptisk til en del av disse testene, for jeg tror (8-Ja, skyt meg gjerne for mine meninger!) at de er kjøpt og betalt av produsentene! Det er jo så rart at enkelte merker vinner en test, for så å bli slaktet i neste! -Lukter muffins mener jeg da... Nå som vi venter nr 2, har vi også denne gangen tenkt til å bruke nett det første halve året. (Dette er fordi vi mener at vi ikke vil ta sjansen på rygg/skjelettskader senere i livet) Ha en riktig god dag alle sammen! ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5473648-til-m%C3%B8dre-som-anbefaler-bilbagboxette-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-og-ikke-gj%C3%B8r-det/page/2/#findComment-5493255 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Prinzessin♥ Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #27 Del Skrevet 28. juni 2006 Hehe... Ja det er mulig jeg virker "besatt"... Men grunnen til at jeg har skrevet tilbake på svarene jeg har fått, er fordi det ser ut til å være veldig mange som ikke leser innlegget nøye nok før de svarer. De ser ikke at dette med usikkerheten med bag/boxette først og fremst gjelder ved kollisjon og ikke vanlig bilkjøring (hvor de gjerne kan være gode nok). Og så er det noen som vil "angripe" meg personlig, selv om jeg kun siterer Trygg Trafikk. Så jeg vil bare sørge for at de ikke tror jeg sitter hjemme og dikter opp noe! :-) Ha en fin dag alle sammen, jeg har termin imorgen og vil febrilsk avgårde til sykehuset snart...! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5473648-til-m%C3%B8dre-som-anbefaler-bilbagboxette-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-og-ikke-gj%C3%B8r-det/page/2/#findComment-5494502 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå