Gå til innhold

hvorfor er det så mange som venter lenge med innkjøpene...??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda, taket kan falle ned i hodet på meg..det var allikevel grusomt å pakke bort babytingene da jeg kom hjem etter utskrapning...

Sier ikke at man skal vente lenge eller bekymre seg, men man har tross alt 40 uker på seg. Og forskjell på å kjøpe et sett da man har testet positiv og det å hamstre inn masse stæsj.

Kjøp når man føler for det, hvorfor skal alle mene noe om hvorvidt man er sent eller tidlig ute?

Eneste som tips er at det kan være opptil flere ukers bestillingstid på ting (da spes vogner) så vil man ha den i hus før fødsel kan det være greit å sjekke opp:)

Jeg gjør alltid som jeg vil jeg da og jeg vil vente.. Har vel kjøpt 2 bodyer tror jeg. Er i uke 24. Mamma har kjøpt masse da, men hun er jo gal :))

Jeg venter ikke med å handle fordi jeg er redd for å miste, men fordi jeg ikke helt ser poenget med å kjøpe vogn og stellebord etter at man har vært befruktet en time.

Skjønner egentlig ikke hvorfor alle bryr seg så fælt om hvem som handler hva og når heller jeg da. Man handler da når man har lyst ville jeg tro.

Gleder meg til å handle jeg, men vil vente så lenge som mulig så det ikke blir så lenge til jeg kan ta det i bruk!!

Som noen sikkert vet her inne så mistet vi ei jente til termin i 2004. Hadde da handlet inn masse barneutstyr og jeg syntes faktisk det var godt å ha de barnetingene når vi kom hjem. Vi har disse barnetingene enda fordi de skulle nok gått i arv til den lille som kommer nå uansett.. Og jeg har begynt å handle barneklær nå. Føler det faktisk som litt terapi oxo og kunne klare å gå å glede seg til dette barnet selv om jeg vet at man ikke har garanti for noen ting. For det er egentlig ganske tungt å gå gravid etter å ha mistet.. Men tenkte jo ikke på det sist gang heller at det skulle gå så jævlig galt.. Hørte det fra ett par i familien etter at vi mistet jenta vår om at vi skulle hørt på de angående kjøp av barnbeting før barnet hadde kommet..

Nei, syntes man skal handle hvis man føler for det.. Det blir faktisk litt gammeldags å gå å være negativ til å handle inn barneutstyr før barnet er født..

Jeg har ikke handlet noe særlig ennå grunnet det at jeg bor langt langt fra babybutikker&sånt...

Vil jo se produktene live før jeg kjøper,så bestilling over nett gidder jeg ikke..

Satser på en by tur til Tromsø i løpet av sommeren så jeg får shoppet litt baby stuff.. :))

Annonse

hehe jeg har snik-kjøpt noe baby-tøy da jeg fant ut at jeg var gravid:)

men er litt vanskelig å kjøpe noe enda siden vi ikke vet hva det blir...men skal på ul igjen på torsdag og håper på å finne det ut da:D

her i huset skal det ventes...fordi om det blir jente så har vi allt vi trenger...utenom kluter....

men om det blir gutt...så er det shopping som venter på mor:-)

men gubben mener vi har all verdens tid...han bare fatter ikke at det er kjekkt å gjøre litt nå og litt da mens man har penger til det.....(mannfolk assa hehe)

gleeeder meg til shopping:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...