Meg og bøllegutta!! Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Drar til dyreparken til helga meg mini på 16 mnd. Er veldig spent på hvor mye han får ut av turen liksom. Hva tror dere? Erfaringer? Er det noe for såsmå barn der og hva i tilfelle?
linken Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Vi var der med vår jente på 14 mnd. Hun storkoste seg. Gå til barnas bondegård, der de kan klappe dyrene som går løse. Ikke så gøy å gå og se på tigeren som er så langt unna at man nesten ikke ser den... Hun syntes det var veldig morsomt å se på ape-øya når apene hylte og ropte og hoppet rundt, hun ble nesten litt redd, klamret seg til meg, men måtte le litt av og til også. Ta toget (minitog), det var veldig spennende. Vi rakk ikke badeland, men det er også sikkert morro for de. Det er gratis middagsglass fra Nestle i dyreparken, og gratis fruktglass, veldig bra service det!! Kos dere.
Storebror og Lillebror Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Jada, det er gøy for de minste også, MEN det er nok fremdeles gøyere for foreldrene. Vi er så heldige å bo i Kr.Sand og pleier å dra ut dit en dag i helgen, om vi ikke har noen planer. Vår sønn på 14 mnd koser seg kjempemasse. Mange barn å se på og dyr. Barnas bondegårt og minitoget er et must, samt apejungelen og fuglehuset. Man kan være heldig å få både ulv, gauper og tigere på få meters avstand- og vår sønn syntes i hvert fall det er kjempestas med disse. Anbefaler dere å være i parken til åpningstid, da er det størst sjangse for å se "sjenerte" dyr pga mindre folkemengde. Ellers er det gompeland (lekestativ), der er det en stor sklie som mamma eller pappa kan ta sammen med barnet på fanget. Og kardemomme by, kjempestas med skuespillerne som trasker rundt i byen og snakker med de små barna. Er også to små karuseller som småbarn kan ta sammen med voksne på cirkusplassen. God tur! Dere får det sikkert helt knall!
Joikaboll@ Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 Anbefaler å ta turen til sjøløvene kl. 11, da får dem mat. Smågutta her syntes det var stas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå