Gå til innhold

FORPLIKTENDE SLANKING: 15 veiedag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Nå lurer jeg fælt? Klarte du under 60 La Tessa?

I dag: 65,8 og fornøyd! 65 var egentlig målet mitt men tror jeg prøver på et par kg til uten å stresse...tar det rolig.

(1 feb 74,5)

Dere andre da?

Lykke til videre og kos dere i sola (dere som har...)!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både ja og nei!

Jeg var på 59,8 på onsdag og 59, 7 på søndag.

Men så skeiet jeg skikkelig ut søndag kveld og stappet i meg store mengder dessert som jeg var så dum å lage!

Så i dag var jeg oppe i 60,2, altså akkurat samme som sist uke.

=(

Jeg KAN altså ikke skeie ut det minste grann før vekten spretter opp, det er helt konsekvent.

Jeg måler i centimeter også, men det var i dag det samme som sist uke, bortsett fra 0,5 cm smalere rundt midjen.

Jeg tror jeg skal klare å vaere under 60 den dagen vi drar på ferie (fredag).

Jeg tror jammen jeg skal melde in her den dagen også - jeg bare fanger opp denne tråden her igjen. Da får jeg litt mer press på meg.

Du har jo egentlig gått ned veldig mye siden februar, da! Utrolig flink har du vaert (mye flinkere enn jeg)!!

Jeg har tenkt å prøve å nå 57-tallet før 1. august, så vi kan jo eventuelt fortsette å melde inn her i sommer, hvis vi er i naerheten av en PC.

Hvis ikke: God sommer!

Skrevet

Skal sjekke på fredag! Dette klarer du!!!

Ja, vi fortsetter gjennom sommeren. Jeg skal prøve å se 63 tallet til første august så har vi en felles dato.

Jeg tar også sommerfeire snart og er ikke på nett hver mandag men skal kjenne på "presset" fra å rapportere til deg :)

God ferie!

Skrevet

Nå? hvordan gikk det?

Uansett, ha en GOD sommer!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...