vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 nå har jeg hatt masse tulle små blødninger som kun kom på kvelden i en uke snart... og jeg hadde IKM igår så det var deilig at TR kom for fullt nå... så kan jeg bli ferdig med hu og begynne på min 3.pp denne gangen skal jeg prøve EL tester, det er noe jeg aldri har prøvd før... så er skikkelig spent.. jeg har 24 dagers syklus så om jeg har forstått det riktig kan jeg begynne og teste på dag 8??? hadde vært morsomt om det klaffet denne mnd, for det er i juli mnd for 2 år siden jeg ble gravid med vesla
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Så bra!!! Eller?!? Jo er vel egentlig det?!? Stemmer at du skal begynne å teste på dag 8 da ja. Jeg skal teste på dag 15, men begynner nok noen dager før. Håper vi begge blir gravide denne pp da.
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Jeg skal også prøve med EL tester denne syklusen og er så spent på når jeg har EL - om jeg har tippet riktig osv. Jeg har en syklus på 30-32 dager. Vi får ønsker hverandre lykke til og håpe det sitter med bruk av EL tester!!! )
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2006 bør jeg begynne og teste noen dager før jeg også??? ja krysser fingre og tær for alle oss som prøver igjen denne mnd... håper det sitter en liten spire hos oss alle snart har sååååååå vondt i ryggen og magen pga TR!!!! hu meldte skikkelig ankomst iallefall.. jaja er over om 4-5 dager og da skal jeg kooooose meg
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 26. juni 2006 #5 Skrevet 26. juni 2006 Jeg skal begynne å teste noen dager før, jeg også. Ja, vi får kose oss begge to - jeg skal iallefall kose meg mye til helgen... hehe....
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2006 he he det skal vi her hjemme også vet jeg.. har barnefri til helgen og da slipper vi alle hemningene løs... ehee hørtes ikke helt bra ut det der... MEN her skal det iallefall lages barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå