Gjest Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Har sett disse produktene på nettet, og synes de er skikkelig fine. Er det noen som vet om butikker som har disse produktene i Oslo eller Bergen, evt. områdene rundt?
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 I Bergen har de Kaloo-produkter på SImo-butikken (iallefall den i Åsane), på Rubens leker (tror jeg den heter - ligger like ved fløibanestasjonen) og på en liten lekebutikken i nærheten av torgalmenningen (selger masse fine "gammeldagse" leker og ligger like ved inngangen til Klostergarasjen), Ting har hatt noen Kalooprodukter. Kjempefine ting !!
Gjest Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 Hei hei! I Oslo området så har de Kaloo på blandt annet 0-4 på CC Vest. Denne butikken har nylig gått inn under Fru Lyng kjeden så jeg regner med at du vil finne produktene hos Fru Lyng også. Fant også en nettbutikk på Finn igår som fører disse produktene. www.ladyoglandstrykeren.no tror jeg det var :-)
Gjest Skrevet 6. juli 2006 #4 Skrevet 6. juli 2006 Jeg har hørt de også finnes på Babyshop, men ikke helt sikker...
Mamman til Gollongen Skrevet 17. august 2006 #5 Skrevet 17. august 2006 Du får kjøpt Kaloo produkter i Oslo hos Fru. Lyng, hos Riktige Leker (ved Saga Kino og Rådhuset...), hos Ting (ved Stortinget)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå