cre Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Ja så var dagen endelig kommet til meg også.....! Flere som har termin i disse dager som ikke kjenner så mye som litt vondt? Vel....ingen symptomer her hos meg iallefall. Har jo endel kynnere (ikke vonde) da , men det har jeg jo hatt i mange mnd. Så....fatt mot kjære jenter. Jeg prøver, men det er jammen ikke lett, telefonen gløder , er ikke bare meg som begynner å bli utålmodig!
*Annemor* Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Jeg har også termin i dag og har det akkurat som deg. Noen kynnere, men that's it. Virker ikke som om guttungen har tenkt å komme ut på en stund. En ting er at termindagen er kommet, men må familie og venner mase sånn? De ringer og klager på at de er lei av å vente og gir meg tonnevis med råd om hva jeg skal gjøre for å få han ut. Hva med meg da? Det er jeg som har 20 kg + å drasse på, har lyst å få han ut jeg og. Dette er nr 3 så jeg vet at de ikke kommer før de er klar uansett hva jeg gjør, så her må man bare smøre seg med tålmodighet. Men trøsten får vel være at fødselen som regel starter sånn plutselig, ihvertfall hos meg. Har født på fem og tre timer før, så jeg håper det skjer like plutselig og kjapt denne gangen og. Blir bare deprimert når jeg leser om alle som føder her inne, føler det skjer med alle andre enn meg. Uansett, det er ikke lenge igjen nå, det er ingen babyer som blir værende der inne
Gjest Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Hei, ja jeg kan bare istemme og si meg så enig så enig.. Har termin i morgen, men begynte å ane håp allerede forrige uke da jordmor spurte om jeg ville settes igang siden babyen allerede er 4kg+ På sykehuset mente de derimot det var lurest å vente- så nå venter jeg og venter jeg og venter jeg ;-) Har ikke annet å skryte av enn en og annen kynner, til tross for at jeg har testet en rekke av rådene som florerer her.. Ja, ja, lillebror kommer vel når han selv vil! Lykke til jenter,
lenetk fikk en skjønn gutt Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 Hei jenter Har også termin i dag....og jeg har ventet og ventet i flere uker (føles d ut som). I dag har jeg ikke vært helt i form, i forhold til andre dager. Har hatt vondt i ryggen og magen, småkvalm og trett....håper det kanskje er noe på vei..? Lykke til alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå