Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk beskjed i deg at gutten min på 3 har fått barnehageplass!!

For dere som bor andre steder enn i trondheim;Her i byen er det å få barnehageplass omtrent som å vinne i lotto!Ihvertfall på denne siden av byen!Han fikk fulltidsplass fra 1.aug og jeg har termin 8. august,så dette går slag i slag!Må innrømme at jeg så litt mørkt på det å skulle gå hjemme med en nyfødt og en hyper 3-åring som trenger stimulering..!

"smiiler fra øre til øre"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med barnehageplass. Fikk også plass til toåringen i år, og det føltes som å vinne i lotto det ja :-) Men så har de vært flinke i trondheim også i år da med å bygge nye barnehager. Vi fikk begynne allerede 31. juli sånn i tilfelle det skulle bli tidlig fødsel her i gården. Vi er heldige!! Hurra!

Skrevet

Gratulerer masse med barnehageplassen! Kan jeg spørre om hvilken side av byen du bor på? Jeg får førstemann i august, og har ikke hørt så mye om hvor vanskelig det er å få barnehageplass i trondheim, men det er jo greit å være litt forberedt ;-)

Skrevet

Hei Bussi!Jeg bor på okstadøy,så det blir vel sør /vest i byen.Her i nærmiljøet vet jeg bare av 2 til som har fått barnehageplass!Jeg har tilogmed stått på venteliste til dagmamma!Heldigvis bygges det barnehager som aldri før,så vi får håpe at ingen fler må stå uten noe form for tilbud igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...