Taram har gutt&jente Skrevet 26. juni 2006 #1 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg er 8+6 i mitt andre svangerskap, og hittil har symptomene vært svært like. Og også nå har jeg en del smerter i magen - ikke der nede hvor livmora befinner seg, men høyere oppe blant tarmene, tenker jeg. Har en del luft og går masse på do (heldigvis), men særlig om natta og tidlig om morgenen kan jeg våkne og ha følelsen av å ha en diger bowlingball i magen. Skriver egenltig bare for å få det litt ut, føler meg også smådeppa og liksom frustrert, også det kjenner jeg igjen fra forrige gang. Vet jo at det går over, men kjedelig når det står på. Er smått om senn blitt kvalm også, stort sett på ettermiddag/kveld, men av og til store deler av dagen. Jaja, sånn er det. Noen som kjenner seg igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøy@ Skrevet 26. juni 2006 #2 Del Skrevet 26. juni 2006 Heisann, Jeg er bare 5+2 jeg da, men kjenner at det er noe på gang.. Har hatt en del vondt nederst i magen, men i dag kjenner jeg ingenting.. Kjenner også at følelsene ikke er like stabile hele tiden..men det blir vel kanskje bare enda sterkere etter hvert.. Er i tillegg veldig redd for å miste, er jo kommet så kort foreløpig, men har lest den fine statistikken her inne om at det går bra i nesten 90% av tilfellene.. (..er min første dette..) Du får ta godt vare på deg selv og kose deg med magen og når vi blir smådeppa får vi tenke på at det er vi i alle fall ikke alene om!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 26. juni 2006 #3 Del Skrevet 26. juni 2006 jeg er 5+3 jeg nå,og har litt "menssmerter" nederst i magen. kommer og går litt. er mitt første barn dette her,men har mistet i uke 6 før,så jeg er utrolig redd for å miste igjen. blir litt engstelig når jeg får vondt,men har lest at det er helt normalt,så jeg får prøve å ikke bekymre meg så fælt. Er også veldig kvalm,både morgen og kveld,føler meg som deg,litt deppa og frustrert til tider. men vi får trøste oss med at det går over og vi får verdens søteste baby til slutt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå