futte (tm) Skrevet 26. juni 2006 #1 Del Skrevet 26. juni 2006 Nå nærmer det seg vel barnehagetid for flere av nurkene. Tim skal begynne i august. Hva tenker dere om dette? Tror egentlig Tim vil like seg i barnehage. Han elsker folk rundt seg og er veldig nysgjerrig på andre unger. Samtidig er han flink å leke alene, så han trenger ikke full oppmerksomhet hele tiden. Han er heller ikke redd fremmede. Tror egentlig det går veldig greit. Men er selvfølgelig skummelt å forlate ham hos fremmede i 8 timer hver dag! Han kan jo ikke si fra hvordan han har det. Skulle hatt webcamera i barnehagen slik at vi kunne sjekket dem på jobb! Skal vinne i lotto, så kan han gå korte dager. Det blir bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twig Skrevet 26. juni 2006 #2 Del Skrevet 26. juni 2006 Vi har enda ikke fått noen bhgplass, men om vi får det, så.. ja.. jeg har tenkt litt tanken.. "tør jeg overlate lille jenta mi til helt ukjente mennesker og omgivelser"? vet jo at de er skikket til sitt arbeid, men.. ja, sånne tanker virrer her.. Hun har begynt å vise interesse for andre små.. veldig nysgjerrig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vipsen*en av hver* Skrevet 26. juni 2006 #3 Del Skrevet 26. juni 2006 Hei.. Ja no nærmer det seg.. De bygger en ny barnhage her borte som vi bor så der skal Marius begynne den 1.oktober.. Blir spennende det.. Kvir meg til å vere vekke fra han i så mange timer.. Skal være der 3 ganger i uken, men det er jo bare en vane. Han er vant til andre unger siden vi har gått på både baby sang og baby svømming.. Har baby treff hver mandag med de andre fra sangen og.. kjekt å se de er nyskjerrige på hverandre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 Gullunger Skrevet 27. juni 2006 #4 Del Skrevet 27. juni 2006 Snuppa vår skal begynne i barnehagen i septemer. Jeg gruer meg fælt! Har vært litt i åpen barnehage og der koser hun seg masse - men etter noen timer er hun jo veldig trøtt da. Og så er jo jeg der å passer på hele tiden.... selv om hun for det meste suser avgårde og ikke enser meg. Tror egentlig det skal gå greit, men er redd hun skal bli sliten av lange dager... Hun skal jo sove en lur midt på dagen så hun får jo et avbrekk da. Selv om jeg gruer meg veldig til hun skal begynne i barnehagen - GLEDER jeg meg til å begynne på jobb igjen!!! Å ha henne 50% i barnehagen hadde vært genialt - så jeg venter på den lotto gevinsten jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille** Skrevet 27. juni 2006 #5 Del Skrevet 27. juni 2006 Ja, nå nærmer det seg virkelig! Snupp skal begynne 14. august og jeg gruer meg som bare fy!! Har ikke lyst å sende henne i barnehage enda, men vi har ikke noe valg. Må jo jobbe for å tjene penger til livets opphold....*sukk* Men det går sikkert kjempefint, selv om mamma kommer til å savne nurket veeeeldig masse når hun er i barnehagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 Gullunger Skrevet 27. juni 2006 #6 Del Skrevet 27. juni 2006 Har vært og snakket med primærkontakten som vi har fått tildelt i barnehagen idag. Det var en veldig hyggelig dame, og hadde beroligende svar til alle mine bekymra spørsmål. Men... gruer meg likevel... syns liksom det er så trist at det blir så lite tid sammen med gullungen. Henting i barnehagen litt over 15.30, hjem å lage middag, leke litt, også er det jo legging rundt 19.00 - det er jo bare 3 1/2 time!!! Heldiggrisen de i barnehagen som får mye mer tid sammen med gullungen min... Blir trist og tåretrilling når jeg tenker på det. Ja, ja... gleder meg til innkjøringen er over og vi ser at gullet forhåpentligvis trives - da blir det nok litt mindre trist.... etterhvert som det går seg til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mphs Skrevet 27. juni 2006 #7 Del Skrevet 27. juni 2006 Vi har ikke fått plass enda så vet ikke hva vi skal gjøre. Kanskje jeg må være hjemme til vi får plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2nj♥ Skrevet 27. juni 2006 #8 Del Skrevet 27. juni 2006 Trym skal begynne i september. Han skal gå i samme barnehage som de fleste i barselgruppa, så han kjenner mange av barna fra før. -Og jeg kjenner mødrene. Hadde i utgangspunktet tenkt å ha han hjemme lenger, men nå som vi venter en til i nov/des tenker jeg det er godt å ha barnehageplass til han. Tror han vil synes det er kjekt også. Han er veldig glad i andre barn og mennesker generelt, og veldig aktiv, så tror det vil bli kjedelig for han å være hjemme. -Men han trenger selvsagt ikke gå fulle dager, og heller ikke hver dag. Vi får se. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyr 73 Skrevet 27. juni 2006 #9 Del Skrevet 27. juni 2006 Ja Nina skal begynne i en barnehage som er under bygging nå, som skal åpne i siste halvdel av august. Tror hun kan ha godt av å være i bhg. isteden for å gå hjemme med bare meg.. Men hun er litt "pyse" når hun er sammen med de andre i barselgruppa.. Men forståelig er det jo, for de er fra 2-4 kg større enn henne, setter seg på henne og trykker henne ned i bakken.. osv.. Ja ja, hun tar det nok igjen etterhvert for hun er en bestemt lita jente, med veldig temprament.:-) Hun har bedret seg litt når det gjelder å være redd fremmede, så det er jo positivt. Jeg gruer meg til å ha så lite tid igjen med henne når jeg begynner 100 % på jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå