Gå til innhold

Er vogna di god å trille i terreng/sti/snø? Hvilken vogn er det i såfall?

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en sportsvogn til datteren min på 14 mnd. Vi har en Quinny Buzz fra før, men den egner seg best på asfalt og kjøpesentre.

Vognen må være god å trille i terreng. Helst en 3 hjuling!

Noen tips? Har lurt litt på en quinny formula. Noen som har den?

Fortsetter under...

Vi har en Simo Urban... Den har 4 hjul, da, men veldig god på snøføre og ulendt terreng! Den blir ekstra lett å trille når barnet sitter fremover... God og stabil selv om veien skulle krenge litt! Om vinteren er det lett å skli vogna kontrollert på snøen...

Takk for svar!

Vi har en kombivogn som også er god å trille i terreng og snø, men den er så slitsom å ta inn og ut av bil. Tung er den også.

Den er litt gammel og har ikke engang sikkerhetsseler (har nå, men blir ikke det samme som integrerte seler!). Derfor liker jeg ikke den vogna spesiellt godt.

Tror jeg har blitt litt bortskjemt pga Buzzen... Den er så enkel å ta med i bil og opp og ned trapper.

HAr en one tree hill urban jungle, synes den er utrolig god på ulendt terreng. Men tror quinny formula er enda litt bedre pga av framhjulet.

(kan låse framhjulet på oth uj, men på formulaen svinger hjulet littegrann til hver side, supert på ulendt terreng).

Naboen har en formula og er UTROLIG fornøyd. HAr aldri hørt noen klage på den, kun fornøyde.

Som du sikkert vet er de ikke lenger til salgs (pga for høy pris - sluttet å produsere dem)

MEn finnes på finn!!

Annonse

Jeg får vurdere å kjøpe en One tree hill urban jungle eller en quinny formula.

Høres ut som de er gode i terrenget og snøen.

Er det noen som har en av disse vognene til salgs?? Jeg er interessert i så fall. Bor på østlandet mellom oslo og moss :-)

Nå har vogna mi fire hjul, men den er super på grus og i løssnø. Ikke noe problem i bilen heller, den er liten og lett. Vi har en teutonia timmy. Jeg solgte sportsvogna og har denne som kombinert sportsvogn (full liggestilling) og trille til shopping og lignende.

Teutonia Y2K2! Denne hadde vi til guten vår, som no er 2,5 år.Vart svært mykje brukt, i all slags terreng - fjell, skog, sandstrender. Har supre køyreeigenskapar, er robust og lett.

Har no OTH Urban Jungle, men er ikkje så fonøgd med den. Den er svært knirkete, og mindre stabil , muligens pga. det svingbare framhjulet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...