Elise29 Skrevet 26. juni 2006 #1 Del Skrevet 26. juni 2006 Spent på å høre hvordan det går med Pergo-kuren din? Vi begynte jo samtidig Jeg fikk litt hodepine og kriblinger i kroppen de første to dagene, men nå kjenner jeg ingenting. Blir spennende å se om vi lykkes... *S* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5472615-soline/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marion skal få søsken! :) Skrevet 27. juni 2006 #2 Del Skrevet 27. juni 2006 Hei! Nysgerrigper her :0) Jeg har også akkurat blitt ferdig med pergokur idag. Merket ikke til så mye bivirkninger jeg heller.. men hadde også litt hodepine og littebitt såre bryster. Nesten bekyrmet for at ikke pergo funker på meg pga dette jeg.. men vi får vel se ;0) Skal ta blodprøve nr 2 imorgen. Også er det og hoppe i høyet fra 13 dag.. men jeg tror jeg vil begynne neon dager før for sikkerthets skyld.. hva har du/dere tenkt og hørt?? Er det din allerførste kur? Prøvd lenge? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5472615-soline/#findComment-5488891 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise29 Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 28. juni 2006 Hei hei. Jeg er i min første pp jeg. Er også bekymret for at pergoen ikke har funket på meg. Kjenner absolutt ingenting på kroppen og da har jeg gått på dobbel kur også.... Jeg har ikke tatt blodprøver, men måler tempen hver morgen og har tatt el-tester siden dag 8, (3. pergodag). Hadde egentlig planer om å ha sex annenhver dag fremover, eller oftere hvis det lar seg gjøre Har du en god plan? Noen tips kanskje? Prøvd lenge? Jeg har egentlig ikke helt troen på at vi skal få det til å klaffe på første forsøk, men har jo et lite håp innerst inne *ss* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5472615-soline/#findComment-5497493 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marion skal få søsken! :) Skrevet 28. juni 2006 #4 Del Skrevet 28. juni 2006 Hei Jeg er i min første pp jeg også. Spennende. Har hørt andre si at det ikke behøver å bety at pergo ikke funker på oss selv om vi ikke hadde noen spes bivirkninger. Ihvertfal ei her som sa hun ikke hadde noen bivirkninger.. men ble gravid :0) ... men hun mistet da :0( Uff.. Blir jeg gravid er jeg livredd for å miste vutt.. sukk Jeg er litt overvekitg, skulle nok ha gått ned noen kg .. helst 30... men ikke lett. Hva med deg? Det skal ihvertfal hjelpe. Går du på metformin også? Jge tar 3 tabl daglig.. og tok dobbeldose pergo som du. Jeg tar blodprøver slik at g-legen ser om kuren(e) funker på meg.. bare første pp da. Vi skal ha sex annenhver dag fra dag 13.. men begynner nok på dag 11.. imorgen :0) Bare for sikkerhetsskyld. Hehe.. Jeg tror vi skal holde oss til annenhver dag.. da rekker rompetrollene hans å bli mange nok og modne nok igjen.. tror det er bra med annenhverdag pga dette. Også er jeg redd jeg vil bli helt utslitt og lei raskt om vi skal ha det hver dag... slutter på jobb kl 23.00 neste uke... så tror det er en annen en som blir sliten om morgenene da.. hehe Nei, har ikke prøvd seriøst lenge.. du? Jeg sluttet på pillen i oktober... fikk mensen i desember.. så mars .. og nå juni. Hadde time hos g-lege i mai.. da begynte det for alvor kanman si ;0) Har heller ingen stor tro på at vi er heldige ved første forsøk.. men gud hvor fantastisk hadde ikke det vært?!! Men har seff et håp.. evig opptimist er jeg :0) Vi får kryse fingrene våre for at vi skal få det til! ;0) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5472615-soline/#findComment-5500047 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise29 Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 29. juni 2006 Hei igjen. Det hadde vært helt FANTASTISK hvis vi hadde klart det på første forsøk :-)) Vi får håper på det. Jeg er i min første pp. Vi hadde egentlig ingen planer om å begynne å prøve før jeg fikk vite at jeg hadde pcos i mars. Da tenkte vi at det kunne ta laaang tid å få det til. Vet ikke om jeg har el heller, så vi begynte ikke før nå når jeg har tatt pergo. Synes det er veldig spennende Jeg sluttet på pillen i fjor sommer og fikk bare mensen to ganger etterpå før det stoppet helt opp. Etter jeg begynte på Metformin i mars har mensen komt tilbake, men vet som sagt ikke om jeg har hatt el. Jeg er forresten også litt overvektig. BMI'en min er på 26, så det er ikke så hakkande gale. Har veldig lyst å gå ned ca 8 kg, men det er så forferdelig vanskelig... Gikk ned 6 kg på ca 2 mnd etter nyttår, men nå har det stoppet helt opp :-( Men men. Jeg får vel bare skjerpe meg og kutte ut snop og jordbær med sukker og fløte....hihi. Du får holde meg oppdatert på om det skjer noe ;-)) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5472615-soline/#findComment-5512478 Del på andre sider Flere delingsvalg…
soline Skrevet 9. juli 2006 #6 Del Skrevet 9. juli 2006 Hallo der Molly78. Jeg har ikke greid å komme meg på nett hjemme de siste ukene, så derfor har jeg ikke fått holdt kontakten med deg. I morgen får vi forhåpentligvis reparert det. I dag låner jeg nettverket hjemme hos foreldrene mine. Her går det bare bra, bortsett fra soppinfeksjon som resultat etter flere kvelder med hopping i høyet. Sopp skulle aldri vært oppfunnet, skjønner liksom ikke helt vitsen. Jeg fikk også litt hodepine de første dagene på Pergo, men det gikk over når jeg pøste på med vann. Ikke noen bivirkninger utover det. Ellers har Pergoen i alle fall ført til kortere syklus på meg. Jeg fikk positiv el-test på dag 18 og så tidlig har jeg ikke hatt det før tror jeg. Det er første gang jeg bruker tester. Tidligere har jeg bare tempet.Vi hadde sex kvelden før el-testen slo ut og fire kvelder på rad. Så nå kan vi slappe litt av og bare vente på ikm. Det blir noen lange dager fremover mot ca den 20. Har ikke så alt for store forventninger. Ville liksom vært for godt til å være sant om det skulle slå til første pp på Pergo. Har ellers et litt avslappet forhold til det akkurat nå. Den 21. juli har jeg min siste arbeidsdag i nåværende jobb. Skal begynne i ny jobb etter ferien 14. august. I løpet av de 3 ukene vi har ferie skal vi flytte i nytt hus. Det gjør jo ikke noe om jeg ikke er ny-gravid når jeg tar fatt der heller akkurat. Men selvfølgelig hadde vi blitt superglade om jeg testet positivt. Om så blir tilfelle kommer det også til å gå fint. Tror jeg skulle kommet langt på lykkerusen:-) Hvordan går det med deg nå? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5472615-soline/#findComment-5589983 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise29 Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 9. juli 2006 Hey Soline! Kjekt å høre fra deg igjen. Er litt avslappet i forhold til prøvingen jeg også. Magefølelsen sier meg at jeg ikke er gravid, for jeg har litt vanskelig for å tro at det skulle klaffe på første forsøk. Akkurat nå er jeg derimot så kvalm at jeg håper at jeg er gravid. Kjedelig å være kvalm uten at det skal bety noe... Ellers så har jeg litt hodepine og er ganske trøtt. En uke igjen til ikm, så det er kanskje litt tidlig å få symptomer uansett. Fant ikke el denne mnd, selv om jeg testet fra dag 9. Får satse på at jeg har hatt likevel uten at det har gitt utslag på testene Kjedelig med sopp da. Jeg var en del plaget med det for noen år siden, men har heldigvis vært sjelden nå. Det er noe drit. Det høres nå ellers ut som dere har helgradert dere under el, så vi får håpe at det lykkes. Jeg er også litt usikker på når ikm er siden jeg ikke fant el, så jeg tror jeg skal prøve å vente til rundt den 20. før jeg tester... Du får holde meg oppdatert, hvis du skulle teste før eller hvis det skulle dukke opp symptomer *ss* Klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5472615-soline/#findComment-5593826 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå