Gunhildl Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Mener å huske at jeg tidligere har lest et innlegg om en babycall som er å få kjøpt på Clas Ohlsson til en rimelig penge. Hva heter denne, og er dere fornøyd med den?
Gjest Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Vi kjøpte babycall der. Philips, og den kostet 600 kr.
futte (tm) Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Testvinneren i TV2 hjelpe deg er TopCom 1000 fra Clas Ohlson. Den koster 398,- Vi kjøpte den før den ble testvinner og er egentlig ikke så veldig fornøyd. Men den holder til vårt bruk egentlig. Babydelen trenger strøm, så den kan bare brukes hvis babyen sover i nærheten av et strømuttak. Når monitoren fanger opp en lyd, starter sendingen med et lite klikk og det er endel skurring. Du hører lyden av babyen veldig godt, men man våkner altså av dette klikket og skurret først. Vi brukte den på soverommet om natta, men det måtte vi slutte med. En natt satt det en liten fugl utenfor soveromsvinduet til baby og kvitret hvert 20ende sekund. Kvirrevitt-klikk-skurr-kvirrevitt-kikk-skurr. Og sånn gikk natta. Lot heller dørene stå på gløtt. Men på hytteturer og når vi er borte er den kjempekjekk. Så lenge vi ikke bruker den på natta! Men til den prisen er jeg egentlig ganske fornøyd. Gidder ikke bruke 1000,- kroner på noe som blir brukt annenhver måned.
WP-TLogPeanut Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 Vi har den til 249 fra C.O. Den er bare drit! Slutta plutselig å fungere. Var jo billig,men forventa egentlig at den skulle vare lenger enn 3 uker..
WP-TLogPeanut Skrevet 26. juni 2006 #6 Skrevet 26. juni 2006 Følger ikke med på slike tester jeg , skulle kanskje gjort det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå