Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Hvordan går det med deg i dag?

Hva sa de når du ringte klinikken i dag, får du fryseforsøk i august?

Jeg har også ringt i dag og skal forsette med kapslene til det er tomt.

Hadde håpet jeg skulle få tatt en blodprøve, men neida. Her skal man langpines........ I dag er det ikke kommet blod, men frykter at det er kun kapslene som er skyld i det.

Lykke til videre nusse 77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann elina73:)

sorry at jeg svarer litt sent,har hatt personal fest for mine ansatte,så nå har jeg kommet hjem....

ble ikke noe drikking på meg i dag har sååå sinnsykt menssmerter og har tatt 7 tabletter,så jeg var" surrete" edru hehehe

jeg blør veldig, så denne mensen skal bli morsom grrrrrrrr

jeg ringte og de satt av tid uke 35 ,hvis alt gikk etter planen...

ersjjjjj synes det er kjemmmmmmpe lenge og vente......jeg er av den veldig utålmodig rasen så disse mnd skal nok gå sakte......!!!!

angrer som en gærning på at jeg ikke tokk dette privat,først 7mnd venting og så går dette første ivf rett vest.....

hørte at porsgrunn skulle ha stengt hele juli og så hadde de 10 dagers seminar, typisk det offentlige TING TAR TID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

når fikk du satt av tid elina,regner med at de sa du skulle ringe inn første mens i august,..hvis den kommer da:)))

jeg regner med at min kommer ca 18-20 august...

så blir det 10 dager med noen piller....

så fint at blødningen din er liten,det har ingentig med kapslene og gjøre... jeg tokk de og jeg blødde like mye...

håper du har hatt den såkalte "festeblødningen" så du slipper noe mere styr.... det er enda håp for deg:0)

klemmer fra

Skrevet

Hei igjen.

Tok en ny test i dag, den var selvfølgelig negativ. Hadde ikke ventet noe annet, men hadde jo et lite håp.......

Snakket med klinikken nå igjen, de vil ikke sette opp nytt tidspunkt før mensen er kommet. Men jeg skulle slutte med kapslene så da kommer den nok med et brak. Paula mente at sjansen nå var minimal så lenge leg har hatt blødning i helgen og negativ test.Er nok desverre ingen festebløding, selv om jeg skulle ønske det.

Da blir det nok nesten samtidig neste gang også nusse, så får vi håpe de fryste eggene er bedre enn de ferske.......

Da får vi ta ferien til hjelp og samle nytt mot, for det er det lite av hos meg nå.

God sommer nusse 77 (hvis det skjer noe nytt får vi heller oppdatere hverandre)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...